• Для людей із порушеннями зору
  • A-
    A+
Оголошується конкурс на найкращий ескізний проект пам’ятника жертвам Голодомору 1932-1933 років
опубліковано: 05.04.2017р. о 07:40, автор: Рахівська міська рада

Закарпатська обласна державна адміністрація оголошує відкритий конкурс на найкращий ескізний проект пам’ятника жертвам Голодомору 1932-1933 років.

Завдання конкурсу – відобразити важливу історичну подію в житті України засобами монументальної пластики на високому художньому рівні та з урахуванням особливостей навколишнього середовища, зокрема, масштабів, простору, ландшафту й архітектурного ансамблю на місці встановлення майбутнього пам’ятника – пл.Народна, 2 (біля будівлі медичного факультету УжНУ).

В конкурсі можуть узяти участь авторські колективи й окремі автори, які мають необхідну фахову підготовку та належно виконають завдання конкурсу.

Матеріали потрібно подати управлінню культури облдержадміністрації на планшеті з підписами. До планшета додати закритий конверт, у якому вказані прізвища авторів, їхні професії, адреси та розподіл премії у відсотковому співвідношенні.

Так, за третій результат у конкурсі премія становитиме 6 тис. гривень, за другий – 10 тис. гривень, а з автором найкращого ескізного проекту буде укладено угоду про встановлення пам’ятника.

3 метою дотримання умов конкурсу та його ефективної реалізації, створюється конкурсна комісія у складі 3-х осіб і формується журі конкурсу в складі 7-х осіб. Окрім того, з ескізними проектами матимуть змогу ознайомитись і представники громадськості й ЗМІ під час експонування матеріалів конкурсу в атріумі будівлі облдержадміністрації та облради, про що буде повідомлено додатково.

Прийом ескізних проектів триватиме до 15 травня поточного року. Матеріали, подані пізніше вказаного терміну, журі не розглядатиме.

3а довідками з питань проведення конкурсу слід звертатися в управління культури облдержадміністрації (адреса: м.Ужгород, пл.Народна, 4, каб.537; тел./факс: (0-312) 61-76-43; e-mail: culture@carpathia.gov.ua).

Управління культури Закарпатської ОДА