• Для людей із порушеннями зору
  • A-
    A+
Про затвердженнятарифів на послуги ринку Комунального підприємства «Тиса» Рахівської міської ради в м. Рахів
опубліковано: 07.09.2016р. о 10:59, автор: Рахівська міська рада

Рахівська міська рада

виконавчий комітет

Р І Ш Е Н Н Я

 

від _____________  2016 року   №___

м. Рахів

 

Про затвердженнятарифів на послуги ринку

Комунального підприємства «Тиса»

Рахівської міської ради в м. Рахів

 

Розглянувши звернення директора КП «Тиса» від 17.08.2016 р., керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконкому міської ради

в и р і ш и в :

1. Затвердититарифи на послуги ринку комунального підприємства «Тиса» Рахівської міської ради в м.Рахів згідно додатку № 1 .

2.  Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань управління комунальною власністю, побуту та торгівельного обслуговування та першого заступника міського голови.
Міський голова                                                                    В.В. Медвідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

до рішення міськвиконкому

від  ________ 2016 р. №__

Розрахунок тарифу

На послуги ринку за 1 м* торгівельного місця 2016 рік

Утримання та прибирання торгівельного місця, прилеглих територій 309914
Матеріали на біжучий ремонт 147000
Утримання АУП 107776
Інші витрати, послуги сторонніх організацій, тощо 25000
Собівартість послуг 589690
Рентабельність (20%) 117938
Вартість послуг 707628

 

Розрахунок тарифу;

Загальна площатобєкта – 3155 м*

К – 0,65(коефіцієнт,  який враховує торгівельну площу)

Загальна торгівельна площа – 2051 м*

Тариф за 1 м*:

В рік: 707628 :2051 = 345,02 грн

В день: 345,02 : 355 = 0,97 грн.

 

Додаток №1

до розрахунку тарифу

Розрахунок вартості матеріалів на біжучий ремонт ( Утримання торгових місць) на 2016 рік:

Шифер                – 36000 грн.

Графій                 – 5000 грн.

Цвяхи                  – 3000 грн.

Лампочки            – 1000 грн.

Краска                  – 10000 грн.

Електротовари   – 50000 грн.

Пиломатеріали   – 20000 грн.

Інші                     – 22000 грн.

Всього :                147 000 грн.

 

 

 

 

Додаток №2

Розрахунок витрат на утримання АУП:

Заробітна плата                                – 182280 грн.

Нарахування на з/плату                  – 40102 грн.

Поштово – телеграфні витрати      – 1200 грн.

Канцтовари                                      – 2400 грн..

Банківське обслуговування            – 5000 грн.

Разом :                                               230982 грн.

 

Розподіл витрат на АУП :

На послугу по утриманню та прибиранню торгівельного місця, прилеглих територій – 53,34% – 123206 грн

На тариф послуг ринку за 1 м* торгівельного місця – 46,66%-107776 грн

 

 

Додаток № 3

Розрахунок вартості послуги з утримання та прибирання в рік.

127,79 х 2051 х1,18244 = 309914

Де 1,18244 коефіцієнт враховуючий прилеглу територію

 

 

Секретар виконкому                                               Д.Д. Брехлічук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

проекту рішення виконавчого комітету Рахіської  міської ради

«Про затвердженнятарифів на послуги ринку Комунального підприємства «Тиса» Рахівської міської ради в м. Рахів»

 1. Проблема, яку плануєтьсярозв’язати

–  Проблема, яку необхідно вирішити шляхом ухвалення даного рішення, складається в збалансуванні інтересів, прав і обов’язків  органів місцевого самоврядування, в частині здійснення повноважень щодо встановлення й узгодження тарифів та комунального підприємства «Тиса», в частині надання послуг оренди торгівельних площ, згідно економічно обґрунтованим тарифам.

 

2. Метою регулювання є:

Метою державного регулювання тарифів на послуги  оренди торгівельних площ є:

–         Забезпечення відповідності їх розміру рівню економічно обґрунтованих витрат на них, відкритості та прозорості структури тарифів для суб’єктів господарювання м. Рахів;

–         Поліпшення рівня обслуговування населення міста;

–         Своєчасна і повна сплата податків і зборів, та платежів КП «Тиса».

 

3. Визначення та оцінкаальтернативнихспособівдосягнення мети

 

Альтернативними способами досягнення встановлених цілей пропонуються наступні:

Перша альтернатива – залишити існуючу плату за послугу. Дана альтернатива є неприйнятною для КП «Тиса», оскільки позбавляє можливості встановити економічно обґрунтовані тарифи на користування торгівельними площами КП «Тиса», утримувати територію КП «Тиса» в належному санітарно-гігієнічному стані.

Друга альтернатива – прийняти запропоноване рішення.

Дана альтернатива (встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги та оренду торгівельних площ) дозволить надавати своєчасні, якісні платні послуги на оренду торгівельних площ  суб’єктам господарювання беззбитково для КП «Тиса», поліпшити рівень обслуговування населення міста.

 

4. Механізм розв’язання проблеми

 

Для розв’язання проблеми пропонується затвердити економічно обґрунтовані тарифи на платні послуги на оренду торгівельних площ, розраховані на підставі чинної законодавчої бази та реальних витрат на їх надання КП «Тиса». Прийняття даного рішення дозволить провадити господарську та підприємницьку діяльність на ринку м. Рахів вул. Карпатська б/н.

5.Обґрунтуванняможливостідосягненняцілейуразіприйняттязапропонованого регуляторного акта

Прийняття цього рішення надасть можливість:

Приведення у відповідність до чинного законодавства та обґрунтованих економічних показників  тарифів на оренду торгівельних площ. На дію запропонованого регуляторного акта можуть вплинути зміни в чинному законодавстві, підвищення мінімальної заробітної плати, зростання тарифів на комунальні послуги.

 

6. Очікуванірезультатиприйняттязапропонованого регуляторного акта

У разіприйняттяданого регуляторного акту очікуєтьсявстановленнячіткої та прозороїпроцедури оплати за оренду торгівельних площ .

    Сфера впливу регуляторного акту

Вигоди

Витрати

Рахівська

міська рада

виконання повноважень щодо встановлення й узгодження тарифів

витрати робочого часу, пов’язані з підготовкою регуляторного акта та виконанням його вимог
КП «Тиса» Встановлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги на оренду торгівельних площ -оплата комунальних послуг

– податку на землю

– виплата  заробітної плати

 

Суб’єкти господарювання

Забезпечення торгівельною площею та належними умовами для здійснення підприємницької діяльності на території ринку Оплата послуг КП «Тиса» за економічно обґрунтованими тарифами
Мешканці міста Рахів –         Отримання кращого рівня обслуговування Відсутні

 

7. Обґрунтування строку діїзапропонованого регуляторного акта

 

Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений, проте можливий вплив зовнішніх чинників, а саме внесення змін до законодавчих і нормативно-правових актів, підвищення мінімальної заробітної плати, зростання тарифів на комунальні послуги. У такому разі регуляторний акт буде переглянуто із внесенням до нього відповідних змін або його скасування.

 

8. Показникирезультативностірегуляторного акту

 

Показники результативності регуляторного акту виключно статистичні дані:

–         Розмір надходжень до КП «Тиса» від сплати за оренду торгівельних площ;

 

 

  1. Заходи, за допомогоюяких буде здійснюватисявідстеженнярезультативності акта

 

З метою відстеження результативності регуляторногоакту, спеціалістом з економічних питань Рахівської міської ради буде проводитися відстеження динаміки зміни кількісних показників, що вказані вище. Стосовно даного  регуляторного акта послідовно здійснюватиметься базове, повторне та періодичне відстеження його результативності шляхом використання статистичних та аналітичних даних.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись через 6 місяців після затвердження даного регуляторного акта. Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проводитись через рік з дня набрання чинності регуляторного акта. Періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта .

 

Секретар виконкому                                         Д.Д. Брехлічук