Проекти рішень на 63-є засідання сесію міської ради шостого скликання

👁 1 563    |    Опубліковано: 15.01.2016 о 15:09    |    Автор:    |   
Категорії: Проекти рішень міської ради   |   

 

Рахівська міська рада

________________  сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від __________ 2015  року  №__

 

 

Про затвердження розміру

допомоги на поховання

 

Відповідно до Закону України „Про поховання та похоронну справу”, постанови Кабінету Міністрів України №99 від 31 січня 2007р., керуючись ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”,  міська рада

 

в и р і ш и л а:

 

1.  Затвердити розмір виплати допомоги на поховання померлої особи, яка ніде не працювала в сумі 1000,00 (одна тисяча) гривень, виконавцю волевиявлення померлого або особі,  яка  зобов’язалася поховати померлого.

2. Внести відповідні зміни до Програми підтримки соціально-незахищених верств населення міста на 2012-2015рр.

 

 

 

Міський голова                                                           Я. В. Думин

 

 

 

ПРОЕКТ

Рахівська міська рада

_____________сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від ________ 2015  року  №____

 

Про встановлення нормативної вартості

харчування дітей в дошкільних навчальних

закладах освіти

 

У відповідності до статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні, керуючись Законом України “Про дошкільну освіту”, ст. 29 Закону України „Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України” від 28.12.2014 №76-VIII, міська рада

 

в и р і ш и л а :

 

1. Встановити нормативну вартість харчування однієї дитини  в дошкільних закладах освіти  з 01.01.2015 рік в розмірі 17,00 грн. на день.

2. Встановити, що батьки, або особи, що їх замінюють, вносять плату за харчування дітей в дошкільних закладах освіти в розмірі 60% вартості від загальної  вартості харчування на день.

3. Надати пільгу в розмірі 50% по оплаті за харчування дітей в дошкільних закладах освіти  батькам або особам, що їх замінюють:

–  багатодітних сімей (3-є і більше дітей ) ;

– сімей у яких рівень доходів належить до малозабезпечених;

– сімей, які потерпіли внаслідок катастрофи на АЕС;

– дітям – напівсиротам,  сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування,  дітям-інвалідам;

– одиноким матерям;

– учасникам бойових дій АТО.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на головного бухгалтера Тушер В.В. та завідувачів дошкільних навчальних закладів.

 

 

Міський  голова                                                              Я.В.Думин

 

 

ПРОЕКТ

Рахівська міська рада

_____________сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від ________ 2015  року  №____

 

Про структуру, чисельність

виконавчого апарату ради та

встановлення умов оплати праці

 

 

Відповідно до статей 11,26, 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні, Постанови КМ України №268 від 09 березня 2006 року „Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”,  міська рада

в и р і ш и л а :

1. Затвердити структуру та чисельність  виконавчого апарату міської ради   згідно додатку №1.

2.Міському голові та заступникам міського голови, секретарю у відповідності до Постанови КМ України №268 від 09 березня 2006 року затвердити:

2.1 Надбавку за виконання особливо важливої роботи в розмірі 50% та щомісячну премію в розмірі 40% від посадового окладу.

2.2. Премію до професійних, державних  свят та ювілейних дат за рахунок фонду преміювання та економії фонду заробітної плати в розмірі посадового окладу;

2.3. матеріальну допомогу на оздоровлення в розмірі середньомісячної заробітної плати;

2.4. матеріальну допомогу на вирішення соціальних проблем в розмірі середньомісячної плати в  межах  фонду заробітної плати.

3. Проводити виплату іншим працівникам надбавки за високі досягнення в праці або виконання особливо важливої роботи, преміальних, надання матеріальної допомоги та іншого преміювання за розпорядженням міського голови в межах фонду преміювання та економії фонду заробітної плати.

 

 

Міський голова                                                                        Я.В.Думин

 

     Додаток   №1

до рішення міської ради

від  ____ 2015 р. №____

 

   

 

Структура та чисельність

виконавчого  апарату міської ради

 

Найменування

Кількість штатних одиниць

 
Міський голова

1

 
Перший заступник міського голови

1

 
Заст. міського голови

1

 
Секретар ради та виконкому

1

 
Головний бухгалтер

1

 
Керуючий справами

1

 
Провідний спеціаліст  з правових питань

1

 
Провідний спеціаліст з організаційної роботи

1

 
Провідний спеціаліст з земельного обліку

1

 
Оператор комп’ютерного набору

1

 
Провідний спеціаліст з питань інноваційних проектів та туризму

1

 
Обліковець місцевих податків і зборів

1

 
Провідний спеціаліст  із земельних питань

1

 
Спеціаліст

2

 
Водій

1

 
Прибиральниця

1

 

Разом

17

 

Секретар ради                                                            І.П.Сенюк

 

 

ПРОЕКТ

Рахівська міська рада

_____________сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від ________ 2015  року  №____

 

 

Про затвердження  Положення  «Про порядок звільнення

від сплати  окремих житлово-комунальних

послуг учасників АТО та членів їх сімей»

 

 

Відповідно до рішення міської ради від 18.12.2014 року № 763 «Про звільнення від сплати комунальних послуг учасників АТО та членів їх сімей» та керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

в и р і ш и л а :

 

 

1.Затвердити Положення «Про порядок звільнення від сплати  окремих житлово-комунальних  послуг учасників АТО та членів їх сімей» згідно з додатком (додається).

 

Міський голова                                                           Я.В. Думин

        Додаток

до рішення міської ради

від _______ 2015 р. №__

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про порядок звільнення від сплати  окремих житлово-комунальних  послуг учасників АТО та членів їх сімей загиблих під час участі в антитерористичній операції – мешканців м. Рахів від сплати за житлово-комунальні послуги (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів)  на перше півріччя 2015 року.

 

1. Положення Про порядок звільнення від сплати  окремих житлово-комунальних  послуг учасників АТО та членів їх сімей загиблих під час участі в антитерористичній операції – мешканців м. Рахів від сплати за житлово-комунальні послуги (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів)  на перше півріччя 2015 року. (надалі – Положення) визначає порядок звільнення учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та сімей загиблих під час участі в антитерористичній операції, які зареєстровані та/або є власниками житла у Рахові, від сплати за вищенаведені житлово-комунальні послуги (надалі – Пільга).

2. Учасниками антитерористичної операції (надалі – Учасник АТО) цим Положенням вважаються усі особи, котрі задіяні в антитерористичній операції, а саме:

2.1. Особи, котрі є добровольцями у батальйонах в підпорядкуванні Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій та проходили службу в зоні АТО.

2.2. Особи, мобілізовані/призвані/відряджені/направлені на військову чи іншу спеціалізовану службу Міністерством оборони України (військовими комісаріатами, військовими частинами, тощо), Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій в період з 1 березня 2014р. та проходили службу в зоні АТО.

3. Під сім’єю учасника АТО маються на увазі: чоловік, дружина, діти, діти під опікою, батьки, бабусі, дідусі, брати, сестри а також інші особи, які спільно проживають з учасником АТО і ведуть з ним спільне господарство (для сім`ї загиблого – спільно проживали з учасником АТО і вели з ним спільне господарство).

4. Пільга надається:

4.1. На повну вартість нарахувань послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення твердих побутових відходів по квартирі/будинку (незалежно від її площі), у котрій зареєстрований (або не зареєстрований, але є її/його власником) особисто учасник АТО, загиблий учасник АТО або хтось з членів сім’ї, зазначених в п.3 Положення.

4.2. Пільга надається на суму нарахувань послуг з централізованого водопостачання та водовідведення в межах  норм споживання залежно від кількості зареєстрованих мешканців, у котрій зареєстрований (або не зареєстрований, але є її/його власником) особисто учасник АТО, загиблий учасник АТО або хтось з членів сім’ї, зазначених в п.3 Положення.

5. Якщо учасник АТО та члени його сім’ї зареєстровані за різними адресами тоді пільга може бути нарахована лише на одне житлове приміщення на вибір заявника.

6. Для одержання Пільги, будь-хто з повнолітніх членів сім’ї згідно пункту 3 даного Положення, подають заяву встановленої форми (додаток 1 до цього Положення), виконавчому комітету Рахівської міської ради.

7. До заяви додаються такі документи:

7.1. Копія паспорта (1, 2, 11, 12 сторінки) заявника. У випадку якщо заявником є не особисто учасник АТО, то рекомендовано (не обов’язково) надати копію паспорта  учасника АТО або вказати у Заяві в полі «Інша інформація» його паспортні дані (серія, номер, коли і ким виданий, дата народження).

7.2. Копія ідентифікаційного номера (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті) учасника АТО та заявника.

7.3. Оригінал довідки про склад сім’ї по будинку/квартирі.

7.4. Довідка, видана та скріплена печаткою уповноважених органів (зокрема Міністерства оборони України (військовими комісаріатами, військовими частинами, тощо), Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій тощо або їх територіальними органами (надалі – уповноважені органи) про те, що особа  проходила службу в зоні АТО.

7.5. Копія свідоцтва про шлюб або інші документи, що підтверджують родинні стосунки (при потребі, для осіб, зазначених у пункті 3 цього Положення).

7.6. Копія свідоцтва про смерть (для членів сім’ї загиблих під час участі в антитерористичній операції).

8. У випадку відсутності реєстрації у місті Рахів і учасника АТО або усіх членів його сім’ї при наявності у когось з них власного житла у місті Рахів , згідно п.3 Положення, не є підставою для відмови в наданні Пільги.

9. У випадку відмови у наданні Пільги заявника (члена АТО або членів його сім’ї, котрі звернулись за одержанням Пільги) запрошують на засідання виконавчого комітету  з метою публічного пояснення причини відмови та рекомендацій щодо усунення перешкод в одержанні Пільги.

10. Під час подання копій документів заявники надають їх оригінали для огляду та засвідчення їх копій.

11. Заява, оформлена належним чином (зокрема, з долученням усіх необхідних документів або за відсутності їх з письмовим поясненням причини відсутності таких документів), є підставою розгляду виконавчого комітету щодо прийняття рішення щодо надання Пільги.

12. У місячний термін з моменту надходження звернення виконавчий комітет зобов’язаний його розглянути і, у випадку прийняття позитивного рішення, у 5-денний термін передати дане рішення надавачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, централізованого водопостачання та водовідведення,  вивезення твердих побутових відходів для звільнення від сплати.

13. У разі, якщо до заяви не додані всі необхідні документи, або додані документи, оформлені неналежним чином, тощо, виконавчий комітет , протягом 10 робочих днів з дня прийняття заяви надає відповідь заявнику, у якій обґрунтовує відмову у наданні Пільги у зв’язку з відсутністю передбачених цим Положенням документів, неналежним їх оформленням, тощо, із зазначенням вичерпного переліку відсутніх документів, неналежно оформлених, тощо.

14. Надавачі  послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та вивезення твердих побутових відходів на І- півріччя 2015 року, за необхідності, мають право відносити суми коштів на вищенаведене звільнення, на свої витрати.

15. Головному бухгалтеру  в проекті рішення міської ради «Про міський  бюджету на 2015р.» передбачити кошти для відшкодування витрат учасників антитерористичної операції, членів  їхніх сімей та членів сімей загиблих під час участі в антитерористичній операції – мешканців м. Рахів  надавачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів  на І-півріччя 2015 року.

Секретар ради                                                                               І.П. Сенюк

 

 

 

 

 

Додаток № 1 до Положення

 

Міському голові  Думину Я. В.

від ______________________________________________________________________

прізвище  ,ім’я по –батькові учасника антитерористичної операції або уповноваженого представник сім”ї  (вказати ким доводиться )

______________________________________________________

адреса, контактний телефон

 

ЗАЯВА

Прошу звільнити від оплати житлово-комунальних послуг по квартирі/будинку за адресою _____________________________________________, а саме: утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, централізованого водопостачання й водовідведення, вивезення твердих побутових відходів у період на 1-ше півріччя 2015 року (надалі – Пільга).

Я усвідомлюю, що надані мною відомості про склад сім’ї, соціальний статус, які вплинули або могли вплинути на встановлення права на звільнення від сплати за у тримання будинків і споруд та прибудинкових територій, централізованого водопостачання та водовідведення,  вивезення твердих побутових відходів будуть перевірені згідно з законодавством України.

Я попереджений про  можливу відмову у наданні Пільги, у разі подання неповної та/або недостовірної чи невідповідної інформації, передбаченої Положенням «Про Про порядок звільнення від сплати  окремих житлово-комунальних  послуг учасників АТО та членів їх сімей загиблих під час участі в антитерористичній операції – мешканців м. Рахів від сплати за житлово-комунальні послуги (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій,централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення твердих побутових відходів)  на перше півріччя 2015 року.

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року №2297-VI, з метою забезпечення реалізації мого звернення, даю згоду на обробку своїх персональних даних.

До заяви додаю (слід відмітити пункти, у котрих зазначаються надані документи):

  • Копію паспорта учасника АТО.
  • Ідентифікаційний код учасника АТО.
  • Копія паспорта члена сім’ї, котрий звертається від імені учасника АТО.
  • Копія ідентифікаційного коду члена сім’ї, котрий звертається від імені учасника АТО.
  • Оригінал довідки про склад сім’ї по квартирі.
  • Довідка, що засвідчує участь в АТО.
  • Копія свідоцтва про шлюб учасника АТО та/або членів сім’ї (у випадку необхідності перевірки родинних стосунків).
  • Копія свідоцтва про народження.
  • Копія свідоцтва про смерть.
  • _________________________________________________________________________
  • _________________________________________________________________________
  • _________________________________________________________________________

Інша інформація (за потреби): _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

“_____” __________ 201__ р.                                         ____________(підпис заявника або уповноваженого представника)

 

 

 

 

ПРОЕКТ

Рахівська міська рада

_____________сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від ________ 2015  року  №____

 

Про визнання таким, що втратило чинність рішення

міської ради 6-го скликання від 28 грудня 2010 року №35

„Про затвердження збору за провадження деяких

видів підприємницької  діяльності та відповідного

Положення”

 

У відповідності до  ст.ст. 7,8,10, п.12.3 ст.12 Податкового  Кодексу, ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

 

в и р і ш и л а :

1.Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради 6-го скликання від 28 грудня 2010 року №35 „Про затвердження збору за провадження деяких видів підприємницької  діяльності та відповідного Положення”.

 

 

Міський голова                                                     Я.В.Думин

 

 

 

ПРОЕКТ

Рахівська міська рада

_____________сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від ________ 2015  року  №____

 

Про встановлення податку на нерухоме майно,

відмінне  від  земельної  ділянки

 

Керуючись статтями 140, 143, 144 Конституції України, статтею  26 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні ”, статтями  7, 8, 10, 12, 14, 266 Податкового кодексу України,  Законом України «Про  внесення  змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», міська рада

в и р і ш и л а :

            1. Встановити  на території міста Рахів  податок  на   нерухоме  майно, відмінне  від  земельної ділянки згідно з додатками №1 – №3.

2. Дане рішення оприлюднити на офіційній сторінці Рахівської міської ради в мережі Інтернет у десятиденний термін з дня прийняття.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну  комісію міської ради з питань бюджету, тарифів та цін.

 

Міський голова                                                     Я.В.Думин

 

            Додаток   №1

до рішення міської ради

від  _______ 2015 р. №____

 

 

 

ПОДАТОК  НА НЕРУХОМЕ  МАЙНО, ВІДМІННЕ  ВІД  ЗЕМЕЛЬНОГО  ПОДАТКУ

 

  1. 1.   Платники податку

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

        

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

Об’єкти житлової нерухомості – будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, дачні та садові будинки.

1. Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:

а) житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу – житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;

б) прибудова до житлового будинку – частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;

в) квартира – ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;

г) котедж – одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;

ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів.

2. Садовий будинок – будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків.

3. Дачний будинок – житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку».

Об’єкти нежитлової нерухомості – будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду. У нежитловій нерухомості виділяють:

а) будівлі, готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;

б) будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;

в) будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;

г) гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;

ґ) будівлі промислові та склади;

д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);

е) господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;

є) інші будівлі.

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

          об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади,  органів  місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

будівлі дитячих будинків сімейного типу;

гуртожитки;

житлова нерухомість, не придатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням   міської ради;

об’єкти житлової  нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та  особам  з їх  числа,  визнаним    такими    відповідно    до    закону,   дітям – інвалідам,  які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 80 кв. метрів;

б)для житлового будинку/будинків незалежно від їх   кількості –  на 160 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх  часток), –  на  240 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Пільги із податку шляхом звільнення від сплати надаються на:

об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості  що перебувають  у власності  релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями), а також благодійні організації, створені відповідно до закону, діяльність яких не передбачає одержання прибутків.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої даним рішенням  Рахівської міської ради;

об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

 

5. Ставка податку

5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються  у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на    01 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування і  визначені в додатках 2, 3 до рішення.


6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшення відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту  4.1 пункту  4 додатка 1 до рішення та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 4.1 пункту 4  додатка 1 до рішення та  відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 4.1 пункту 4  додатка 1 до рішення  та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів  «б» та «в»  цього

підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають  у  власності  фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом

за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

7.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку,   обчисленого   згідно  з  підпунктом   7.1  пункту  7  додатка 1   до рішення, та відповідні платіжні реквізити, зокрема,  Рахівської міської ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 01 липня  року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

7.3. Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних

документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

7.4. Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи,

що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на

перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

7.5. Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому  Податковим кодексом України, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

 

 8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

9. Порядок сплати податку

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до  міського бюджету   згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

 10. Строки сплати податку

10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до  30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

   Інші питання щодо адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України.

 

 

 

Секретар ради                                                        І.П. Сенюк

 

 

            Додаток   №2

до рішення міської ради

від  _______ 2015 р. №____

 

 

Розміри ставок

податку  на нерухоме  майно, відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів  житлової  нерухомості

Типи об’єктів житлової нерухомості

Ставка податку, відсотки

1.
Житловий будинок - будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень

 0,2

2.
Квартира   -  ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання

0,2

3.
Прибудова  до  житлового будинку - частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну

 0,2

4.
Котедж - одно-, півтораповерховий будинок невеликої  житлової  площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною  ділянкою

 0,2

5.
Кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів

  0,2

6.
Садові  будинки - будинки для літнього (сезонного) використання, які  в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання  не  відповідають нормативам, установленим для  житлових будинків

0,2

7.
Дачні будинки -житлові будинки для використання протягом року з метою позаміського відпочинку

0,2


Секретар ради                                                        І.П. Сенюк



 


            Додаток   №3

до рішення міської ради

від  _______ 2015 р. №____

 

 

Розміри ставок   податку  на нерухоме  майно, відмінне  від  земельного податку,  для об’єктів нежитлової  нерухомості

Типи об’єктів  нежитлової нерухомості

 

Ставка податку, відсотки

1.
Будівлі (приміщення) готельні - готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, табори для відпочинку, будинки відпочинку
 

0,2

2.
Будівлі (приміщення) офісні – будівлі (приміщення) фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі (приміщення), будівлі (приміщення)  для конторських та адміністративних цілей
 

0,2

3.
Будівлі (приміщення) торговельні - торгові центри, магазини,  універмаги, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі (приміщення) підприємств побутового обслуговування

0,2

4.
Гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки
 

0,2

5.
Господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать  сараї, хліви, гаражі, літні кухні , майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні  підстанції тощо

0,2

6.
Інші будівлі (приміщення)

0,2

 

 

Секретар ради                                                        І.П. Сенюк

 

ПРОЕКТ

Рахівська міська рада

_____________  сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від _________ 2015  року  №__

 

Про встановлення транспортного

податку

 

Керуючись ст. 140, 143, 144 Конституції України, ст. 7, 12, 267 Податкового кодексу України, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

в и р і ш и л а :

1. Встановити на території м. Рахів транспортний податок згідно з додатком.

2. Дане рішення оприлюднити на офіційній сторінці Рахівської міської ради в мережі Інтернет у десятиденний термін з дня прийняття.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань бюджету, тарифів та цін.

 

Міський голова                                                     Думин Я.В.

 

 

            Додаток

до рішення міської ради

від  _______ 2015 р. №____

 

Транспортний податок

1. Платники податку

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в м. Рахів згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі.

 

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб.см.

 

3. База оподаткування

Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2 цього додатку.

 

4. Пільги із сплати податку

Пільги зі сплати податку – відсутні.

 

5. Ставка податку

 

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2 цього додатку.

 

6. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

 

7. Порядок обчислення податку

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 01 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 01 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому Податковим Кодексом, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 01 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

8. Порядок сплати

Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

9. Строки сплати податку

Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

10. Інше

Питання щодо адміністрування транспортного податку, які не врегульовані даним рішенням, вирішуються відповідно до норм встановлених Податковим кодексом України.

 

Секретар ради                                                           І.П. Сенюк

Share

Яндекс.Метрика