Як отримати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

👁 672    |    Опубліковано: 06.07.2016 о 11:14    |    Автор:    |   
Категорії: Новини   |   

 


 


Статтею 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) визначено, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – витяг) це документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.

Відповідно до статті 11 Закону відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних).

Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.

Державні органи, у тому числі суди, органи Національної поліції, органи прокуратури, органи Служби безпеки України, а також органи місцевого самоврядування та їх посадові особи безоплатно отримують відомості з Єдиного державного реєстру з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, виключно в електронній формі через портал електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру.

10 червня 2016 року Міністерство юстиції України прийняло наказ № 1657/5, яким затверджено Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Порядок).

Відповідно до пункту 3 Порядку у паперовій формі надається витяг з Єдиного державного реєстру, який надається уповноваженою особою суб’єкта державної реєстрації (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки.

Витяги з Єдиного державного реєстру в паперовій формі надаються за запитом про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації.

Під час прийняття запиту уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації встановлюють особу заявника за документом, що посвідчує особу. Документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, паспортний документ іноземця, посвідчення особи без громадянства, посвідка на постійне або тимчасове проживання. У разі подання запиту представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Єдиного державного реєстру. Відповідно до статті 36 Закону за надання витягу в паперовій формі справляється плата в розмірі 0,05 мінімальної заробітної плати (70 грн.). Плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому подається запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Витяги в паперовій формі надаються протягом 24 годин після надходження запиту, крім вихідних та святкових днів.

Звертаємо увагу, що відповідно до Закону та Порядку витяги в паперовій та електронній формі мають однакову юридичну силу.

Витяг з Єдиного державного реєстру в електронній формі надається через портал електронних сервісів https://kap.minjust.gov.ua/.

З відповідним запитом про отримання витягу в паперовій формі особі необхідно звернутись до сектору з питань державної реєстрації Рахівської районної державної адміністрації (м. Рахів, вул. Миру, 1, 4 поверх, кабінет 56, телефон для довідок – 2 52 79).

Сектор з питань державної реєстрації 

Рахівської райдержадміністрації   

Share

Яндекс.Метрика