Перейти до основної сторінки
Оголошення КП “Рахівтепло” про введення абонентської плати за обслуговування
На виконання вимог Закону України від 03.12.2020 р. № 1060-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг» ,з 1 вересня 2024 року вводиться оплата за абонентське обслуговування для всіх індивідуальних споживачів (юридичних осіб (включаючи бюджетні установи незалежно від розташованості (у окремих будівлях, у багатоквартирних будинках) та населення (населення приватного сектору, розташованого у окремих будівлях; населення у багатоквартирних будинках), з якими укладені індивідуальні договори про надання послуг з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення.
Плата за абонентське обслуговування для всіх абонентів (населення, бюджету, підприємств та організацій) на місяць становить :
Централізоване водопостачання 13,00 вартість грн. / з ПДВ;
Централізоване водовідведення 13,00 вартість грн. / з ПДВ;
Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому , Постановою КМУ № 808 від 21.08.2019р.«Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами», держава регулює її граничний рівень , який становить: з 01 січня 2024 року граничний розмір абонентської плати з послуг централізованого водопостачання – 42,94 грн. з ПДВ та централізованого водовідведення – 42,94 грн. з ПДВ, разом на місяць становить 85,88 грн. з ПДВ.
Відповідно до законодавства України розмір плати за абонентське обслуговування затверджується внутрішнім наказом по підприємству та визначається виконавцем комунальних послуг за їх фактичними витратами у розрахунку на 1 абонента/міс.
Абонентська плата нараховується щомісячно, у фіксованому розмірі, з розрахунку на одного абонента , незалежно від кількості спожитої послуги.
З метою зменшення витрат споживачів на сплату комісії за послуги фінансових установ при оплаті рахунків, встановлено порядок при якому кошти за абонентське обслуговування і послуги централізованого водопостачання та водовідведення приймаються на один банківський рахунок. В разі не повної оплати, першочергово розноситься оплата за абонентське обслуговування, а потім платіж розподіляється на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Для зручності споживачів, плата за абонентське обслуговування буде виведена в єдиній квитанції окремим рядком.
Роз’яснення щодо плати за абонентське обслуговування на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення
Плата за абонентське обслуговування передбачена : Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Постановою КМУ № 690 (зі змінами), якою затверджені нові «Правила надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» та Типові договори про надання послуг, Постановою КМУ № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньо будинкових систем про надання комунальних послуг », Постановою КМУ № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги».
Плата за абонентське обслуговування – це платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг для відшкодування витрат виконавця, пов’язаних з абонентським супроводом: здійснення обліку обсягу спожитих послуг, нарахування плати за спожиті послуги, переоформлення особових рахунків, реєстрація приладів обліку у споживачів, зняття показів лічильників, обробка отриманої інформації про показники лічильників, програмне забезпечення для ведення обліку нарахувань, друк та доставку квитанцій, оплату послуг банків та інших установ з приймання та перерахування коштів споживачів ( крім обслуговування та поточного ремонту внутрішньо будинкових систем водопостачання та водовідведення).
При цьому звертаємо увагу, що витрати на обслуговування та поточного ремонту внутрішньо – будинкових систем водопостачання та водовідведення, проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту ( у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги у приватних будинках (приміщеннях) та у квартирах (приміщеннях ) багатоквартирного будинку (квартирні лічильники води) не включені до складу плати за абонентське обслуговування.
Відповідно до вимог с.17 Закону №1314-VII , періодична повірка, обслуговування та ремонт ( у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води у квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку (споживачів комунальних послуг ).
Абонентська плата нараховується абоненту у фіксованому розмірі незалежно від того користувалися послугою чи ні, кількості мешканців та об’єму споживання, і сплачується щомісячно Сума абонплати буде вказана окремим рядком в квитанції, а сплачуватися разом з послугою за водопостачання і водовідведення.
Плата за абонентське обслуговування може не нараховуватись підприємством у разі відмови споживача від користування послугами централізованого водопостачання та/або водовідведення і від*єднання від мереж за його письмовою заявою.
За всіма іншими типами договорів передбачених законодавством абонентська плата сплачується надавачу послуг.
В разі несплати Абонплати підприємство залишає за собою право стягнути з споживача заборгованість всіма можливими способами згідно чинного законодавства.
Попередня
Рахівське комунальне підприємство «Рахівтепло»
Наступна
ОГОЛОШЕННЯ про оприлюднення детального плану території щодо зміни цільового призначення земельної ділянки та початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості по проєкту містобудівної документації на місцевому рівні (м. Рахів)