ЯК ПОДАТИ ВІДОМОСТІ ПРО ТРУДОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ, – РОЗ’ЯСНЕННЯ ПФУ

👁 209    |    Опубліковано: 27.06.2022 о 09:03    |    Автор:    |   
Категорії: Новини, Новини Рахова   |   

 


 


Відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:

• у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;

• в оцифрованому вигляді — шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.

Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.

Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.

 

Share