Перейти до основної сторінки
Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві від 17.04.2019 року № 337», у разі отримання інформації про нещасний випадок чи професійне захворювання: Заклад охорони здоров’я зобов’язаний невідкладно передати екстрене повідомлення Головному управлінню Пенсійного фонду України в Закарпатській області про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок та/або гостре професійне захворювання (отруєння) на виробництві: – невідкладно з використанням засобів зв’язку за телефоном 0312-61-40-65 й електронною поштою info@zk.pfu.gov.ua; та протягом доби – на паперовому носії до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (м. Ужгород, пл. Народна, 4) або до будь – якого сервісного центру Пенсійного фонду України. Роботодавець, у разі настання нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання, зобов’язаний повідомити Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області: – протягом двох годин – за телефоном 0312-61-40-65 та не пізніше наступного робочого дня одним із наступним способів: – у паперовому вигляді до Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (м. Ужгород, пл. Народна,4), до будь – якого сервісного центру Головного управління; – електронною поштою за адресою info@zk.pfu.gov.ua
Попередня
Допомога для ВПО (ФОТО)
Наступна
Про передачу продуктів харчування Центру надання соціальних послуг (ФОТО)