Перейти до основної сторінки
Міністерство молоді та спорту України спільно з Координаційним штабом з гуманітарних та соціальних питань Офісу Президента України, Міністерством охорони здоров’я України, Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України та Міністерством розвитку громад та територій України запустили платформу гуманітарної допомоги цивільному населенню «СпівДія».
Платформа «СпівДія» забезпечуватиме допомогу цивільному населенню за такими напрямами:
Співдія хаб – організація гуманітарних просторів на базі молодіжних центрів та молодіжних просторів, активних волонтерських та громадських організацій України для підтримки потребуючих українців, які постраждали під час війни.
Наразі молодіжні центри та молодіжні простори в Україні стали пунктами прийому біженців, збору та видачі гуманітарної допомоги цивільному населенню. Саме молодіжні центри є доступними просторами, у яких цивільне населення отримує захист та допомогу. Тому СпівДія прагне розвивати систему допомоги населенню через молодіжні центри та молодіжні простори, які є близькими та зрозумілими для населення.
Концепт хабів у системі СпівДія:
Із 20 квітня 2022 року в рамках роботи платформи «СпівДія» та Співдія хабів було запущено напрям психологічної та юридичної допомоги цивільному населенню.
Скористатися послугами психологічної та юридичної підтримки особа може зареєструвавшись за посиланням: https://airtable.conVshrfgyZlko5UYxR9r.
Після реєстрації запит такої особи верифікують оператори та передають на опрацювання Співдія хабу або відповідному профільному онлайн-консультанту.
Скористатися послугами психологічної підтримки можна двома способами:
До основних завдань психологічної підтримки населення належать:
формування і підтримка на належному рівні психологічного стану цивільного населення щодо адаптації у суспільному житті під час війни;
підготовка та надання консультацій цивільному населенню щодо реагування на кризові ситуації під час війни;
психологічна підготовка та підтримка цивільного населення до життя в Україні в умовах війни;
здійснення заходів щодо оптимізації соціально-психологічного клімату цивільного населення у відповідних населених пунктах;
здійснення психологічної підтримки внутрішньо переміщених осіб;
психологічна реабілітація цивільного населення, яке постраждало під час війни.
Послуги з юридичної підтримки кейс-менеджерами надаються в режимі онлайн з використанням засобів телефонного зв язку.
До основних завдань юридичної підтримки населення належать:
надання юридичної підтримки цивільному населенню під час війни;
здійснення консультування цивільного населення (особливо уразливих його груп або тих, які перебувають у складних життєвих обставинах), яке постраждало під час війни в Україні, щодо норм та вимог законодавства, що передбачає право таких громадян на пільги, субсидії, соціальні виплати або компенсації, іншу допомогу цивільному населенню, що передбачена законодавством;
інформування цивільного населення про права та обов’язки під час війни в Україні, консультування щодо прав і можливостей жінок і чоловіків.
Перелік
Попередня
Мінфін: За тиждень підприємці отримали 776 пільгових кредитів на 3,15 млрд грн за програмою «Доступні кредити 5-7-9%»
Наступна
Мінсоцполітики разом зі структурами Червоного Хреста запровадять додаткові грошові виплати постраждалим від війни