Перейти до основної сторінки
Рахівська міська рада
десята сесія міської ради
сьомого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від ___________ року №
м. Рахів
Про внесення змін в рішення міської ради
від 25 травня 2016 року №104 «Про
створення комунального підприємства «Тиса»
Рахівської міської ради»
Відповідно до звернення директора КП «Тиса» та керуючись ст. 57 Господарського кодексу України та ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні », міська рада
в и р і ш и л а:
1. Внести зміни в рішення міської ради від 25 травня 2016 року №104 «Про створення комунального підприємства «Тиса» Рахівської міської ради» додаток № 2 викласти в новій редакції, згідно додатку .
Міський голова В.В.Медвідь
ПРОЕКТ
від ____________ №
Про внесення змін в рішення сесії Рахівської
міської ради від 14.05.2012 року № 356
Розглянувши звернення КП «Тиса» про внесення змін в рішення сесії Рахівської міської ради від 14.05.2012 року №356, відповідно до статей 19, 12,35,89,116,118,121,122 Земельного кодексу України, ст.. 50 Закону України «Про землеустрій», керуючись п. 34. ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
в и р і ш и л а :
1. Внести зміни в рішення сесії Рахівської міської ради від 14.05.2012 року № 356 «Про повернення земельної ділянки по вул. Карпатська в м. Рахів (територія речового ринку) до земель запасу Рахівської міської ради та надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право постійного користування земельною ділянкою», а саме в частині зміни площі з 0,3155 га на орієнтовну площу 0,4100га та зміни заявника з МКП «Рахівкомунсервіс» на КП «Тиса» та викласти дане рішення в новій редакції «Надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування із земель запасу міської ради по вул. Карпатська, б/н, для обслуговування речового ринку орієнтовною площею – 0,4100 га КП «Тиса» (юридична адреса м. Рахів, вул. Шевченка, 43)».
Міський голова В.В. Медвідь
від ____________ № _____
Про внесення змін в рішення Рахівської міської ради
№19 від 23.12.2015 року «Про затвердження програм
соціально-економічного та культурного розвитку
міста Рахів на 2016-2018 рр.» з внесеними змінами
від 18.04.2016 р., 25.05.2016 р., 07.07.2016 р.
У відповідності до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
1.Внести зміни в рішення Рахівської міської ради № 19 від 23.12.2016 року «Про затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку міста Рахів на 2016-2018 рр.» з внесеними змінами від 18.04.2016 року, 25.05.2016 р., 07.07.2016 р. а саме:
1.1.Додаток №4 «Програма розвитку фізичної культури і спорту на 2016-2017 роки», а саме: розділ 4 «Фінансова підтримка клубів фізкультурно-спортивного спрямованості.» викласти у новій редакції:
№ завдання
Найменування заходів
Відповідальні виконавці
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші)
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань (тис.грн.) всього
2016
2017
1
2
3
4
5
6
1.
Міський бюджет
50,00
2.
3.
200,00
4.
500,00
5.
1000,00
1.1.1. Додаток №3 «Програма розвитку культури в місті на 2016-2017 роки», Розділ 4 «Фінансове забезпечення програми» викласти в новій редакції:
Фінансове забезпечення Програми здійснюється в межах бюджетних призначень на 2016-2017 рр., за рахунок яких передбачається проведення культурно-мистецьких заходів, проведення заходів, приурочених до державних та місцевих знаменних дат тощо:
Назва заходу
Очікуваний обсяг фінансування (грн.)
2016р.
2017р.
Відзначення річниці аварії на ЧАЕС
2000
Відзначення пам’яті Т.Г.Шевченка
400
8 – ме Березня
День Перемоги
8600
День Випускника
10000
День міста
70000
7
День молоді
3000
8
День Конституції
1200
9
День Незалежності
15200
10
100000
11
День визволення міста
День пам’яті жертв голодомору
Святкування Новорічних та Різдвяних свят
14000
День органів місцевого самоврядування
6000
Виділення коштів для прийому делегацій із України та із закордону (перевезення, закупівля сувенірів та подарункових наборів, харчування, проживання тощо)
Святкування та відзначення професійних та державних свят
20000
Організації відвідування міст-побратимів із України та із закордону делегаціями м.Рахів та організація відпочинку (перевезення, проживання, харчування, закупівля сувенірів тощо)
Проект
від _______________ року №
від 18 квітня 2016 року №91
„Про затвердження плану діяльності з
підготовки проектів регуляторних
актів на 2016 рік”
Відповідно до статей 7,13, Закону України “Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності” щодо плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік, керуючись Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
1. Внести зміни в рішення міської ради від 18 квітня 2016 року №91 „Про затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік та викласти в новій редакції згідно додатку:
2. Дане рішення оприлюднити на офіційному сайті Рахівської міської ради в рубриці регуляторна політика.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань соціально-економічного, культурного розвитку, світи, охорони здоров’я і спорту, депутатської етики та регламенту.
10-ої сесії 7-го скликання від 26.08.2016 р. №
План діяльності з підготовки проектів
регуляторних актів на 2016 рік
№
Вид і назва проекту
Мета прийняття
Строки підготовки проектів
Відповідальні за розробку
Рішення міської ради “ Про Порядок провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою міста Рахів ”
Порядок визначає умови провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень на території об’єктів благоустрою міста Рахів з врахуванням архітектурних, санітарно-гігієнічних, пожежних, торговельних норм, функціонально-планувальних та історико-культурних чинників.
ІІ квартал 2016 року
Виконавчий комітет
Рішення міської ради „Про Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг у м .Рахів „
Положення про порядок провадження торгівельної діяльності та надання послуг визначає загальні умови зайняття торгівельною діяльністю та надання послуг населенню ,а також основні вимоги до торгівельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства ,торгівельного обслуговування та надання всіх видів послуг населенню міста Рахів .
Рішення міської ради „Про Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Рахів ”
Порядок розміщення об’єктів зовнішньої реклами в м .Рахів регулює правові відносини між органами місцевого самоврядування і фізичних та юридичних осіб незалежно від форм власності, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами в м .Рахів та визначають порядок видачі дозволів на розміщення такої реклами.
ІІІ квартал 2016 року
Рішення міської ради „Про Положення про земельний сервітут та порядок визначення плати за землю при встановленні земельного сервітуту”
Враховуючи призначення міських територій та сприяючи розвитку містобудування та землеустрою в інтересах громади м. Рахів, виникає необхідність вдосконалення обліку територій через встановлення платного сервітутного використання земель міста, на які накладено обмеження у використанні (встановлено сервітут) будівельними, галузевими нормами і правилами.
Рішення міської ради „Про утворення конкурсної комісії щодо відбору виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурсних засадах”
З метою забезпечення ефективного та раціонального використання земель, прозорого механізму визначення суб’єктів – виконавців робіт із землеустрою, оцінки земель, визначення виконавця земельних торгів.
6.
Рішення міської ради “Про місцеві податки і збори на 2017 рік”
Забезпечення практичної реалізації статей 10, 265, 267, 268, 2681, 269 глави 1 розділу XIV Податкового кодексу України шляхом встановлення місцевих податків і зборів, та затвердження їх ставок, які будуть діяти на території м. Рахів у 2017 році
ІV квартал 2016 року
7.
Рішення міської ради
„Про затвердження тарифів на послуги ринку комунального підприємства «Тиса»
Рахівської міської ради”
Забезпечення діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю на території речового ринку в м. Рахів, вул. Карпатська
Від ____________________ року №
Про Положення про здійснення
допорогових закупівель товарів,
робіт і послуг із застосуванням
електронної системи закупівель
З метою забезпечення максимальної ефективності використання та економії бюджетних коштів, розширення добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі товарів , робіт та послуг за кошти міського бюджету , відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель » з метою виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», керуючись ст.. 26 Закону України «про місцеве самоврядування в Україні » міська рада
10-ої сесії 7-го скликання від ___________. №
Положення
про здійснення допорогових закупівель товарів,
робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель
І. Загальні положення
1.1. Положення про здійснення допорогових закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням електронної системи закупівель (далі -Положення) встановлює загальний порядок організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг Рахівської міської ради Закарпатської області із застосуванням електронної системи закупівель ProZorro (далі – Системи).
1.2. Це Положення розроблене на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 (далі – Порядок функціонування Системи), Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі), Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 (далі – Порядок здійснення допорогових закупівель), враховуючи Регламент авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн».
1.3. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
1) допорогова закупівля (далі – Закупівля) – закупівля Замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких передбачена у пункті 2.1 Положення та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону;
2) замовник допорогових закупівель (далі – Замовник) – це Рахівська міська рада Закарпатської області у розумінні Закону;
3) переможець – учасник, що пройшов етап кваліфікації та був визначений Замовником як переможець Закупівлі, відповідно до Закону та цього Положення;
4) процедура закупівлі – здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю відповідно до вимог Закону;
5) пропозиція учасника – пропозиція щодо предмета Закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у Закупівлі відповідно до вимог, визначених Замовником та цим Положенням;
6) учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в Закупівлях, оголошених Замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Порядку функціонування Системи.
1.4. Замовник здійснює проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг із застосуванням Системи через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн».
1.5. Замовник має право зареєструватись на декількох авторизованих електронних майданчиках.
1.6. Всі користувачі Системи зобов’язані:
– дотримуватися Порядку функціонування Системи та діяти у процесі здійснення Закупівлі відповідно до регламенту Авторизованого електронного майданчика.
– здійснювати оновлення інформації, поданої при реєстрації, у разі зміни такої інформації.
1.6.1. Забезпечувати нерозголошення та конфіденційність логіна та пароля, що надаються під час реєстрації. У разі виникнення підозр про їхнє несанкціоноване використання третіми особами, негайно повідомляти про це оператора.
1.6.2. Користувач Системи несе відповідальність за достовірність інформації, що розміщується ним у Системі, за розміщення некоректної інформації, у тому числі такої, що має образливий характер, за некоректні дії, що спричинили шкоду іншим особам, а також зобов’язаний відшкодувати всі заподіяні такими діями збитки.
1.6.3. Усі дії, вчинені користувачем Системи, належним чином ідентифікованим у Системі, визнаються діями такого користувача Системи і накладають для нього відповідні права та обов’язки.
1.6.4. Користувач Системи несе відповідальність за нерозголошення та конфіденційність логіна (імені користувача) і пароля, наданих йому для роботи в Системі, та за збитки, які можуть виникнути через несанкціоноване використання таких даних третіми особами, в тому числі за всі дії третіх осіб із використанням логіна та пароля користувача Системи.
1.7. Всі питання, пов’язані із здійсненням допорогових закупівель товарів, робіт і послуг, які не врегульовані цим Положенням, вирішуються в порядку та згідно вимог діючих нормативно – правових актів України.
2. Сфера застосування Положення
2.1. Положення застосовується Замовником у разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням Системи для всіх закупівель товарів, робіт і послуг, які здійснюються за кошти міського бюджету за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 000 гривень (П’ятдесят тисяч гривень) та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.2.Закупівля товарів, робіт чи послуг здійснюється відповідно до додатку до річного плану закупівель розпорядником бюджетних коштів та змін до нього ;
2.3. додаток до річного плану закупівель складається та затверджується тендерним комітетом;
2.4. Дія Положення не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є:
1) товари, роботи та послуги, визначені частинами 3 і 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2.) адміністративні послуги;
3.) банківські послуги;
4.) товари, роботи і послуги, на які встановлено фіксовані та регульовані ціни ;
3. Порядок здійснення закупівель
3.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
3.2. Під час здійснення Закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель визначених Законом:
– добросовісна конкуренція серед учасників;
– максимальна економія та ефективність;
– відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
– недискримінація учасників;
– об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
– запобігання корупційним діям і зловживанням.
3.3. Закупівля передбачає такі етапи:
– оголошення Закупівлі;
– період уточнень;
– подання пропозицій;
– аукціон;
– кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі;
3.4. Замовник з метою придбання визначених товарів, робіт або послуг оприлюднює у Системі оголошення про проведення закупівель.
Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет Закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Замовнику забороняється вказувати потенційним учасникам, який з авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій.
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
3.5. При визначенні предмету закупівлі Замовник зобов’язаний керуватися діючим Порядком визначення предмету закупівлі.
Технічні вимоги до предмета Закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги (у разі потреби) до учасників процедури Закупівлі зі способами їх підтвердження Замовник може також зазначати в окремому документі, який одночасно оприлюднюється з оголошенням про проведення Закупівель (документація Закупівель). Вказані вимоги мають встановлювати виключно необхідний рівень умов, обмежень та максимально сприяти зростанню рівня конкуренції серед учасників Закупівлі. У разі, якщо назва предмету Закупівлі чи його опис містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета Закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3.6. Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель Замовник повинен оприлюднити у системі документацію Закупівель (за наявності), проект договору про закупівлю або істотні умови договору.
3.7. Тривалість періоду подання пропозицій та періоду уточнень має становити не менше 3 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.
У разі нагальної потреби у закупівлі товарів чи послуг строк подання пропозицій може бути скорочено до 1 робочого дня і не більше ніж 5 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель. Причиною скорочення цих строків не може бути бездіяльність Замовника щодо проведення закупівель. Обґрунтування нагальної потреби скорочення строків закупівлі зазначається в оголошенні про проведення закупівель та не повинні свідчити про наміри Замовника послабити конкуренцію між учасниками. За цих умов період, коли Замовник може надати відповідь на запитання, уточнення користувачів системи, може визначатися годинами у межах тривалості робочого дня з 08.00 год. до 17.00 год.
3.8. У разі, якщо протягом цього періоду Замовник отримує запитання, уточнення від користувачів системи щодо технічних вимог до товару та/або вимог до кваліфікації учасників, Замовник повинен надати через систему відповідь протягом двох робочих днів з моменту їх розміщення у системі.
3.9. Можливість Користувачів Системи звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог у період уточнень, передбачена у Порядку здійснення допорогових закупівель.
3.10. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду Користувачам Системи.
Якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов’язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.
3.11. Подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Інформація, зазначена учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи.
3.12. Для участі в Закупівлі учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через авторизовані електронні майданчики, і, за потреби, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді.
3.13. Один учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі.
3.14. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
3.15. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником у пункті 3.7. Положення під час оголошення Закупівлі.
3.16. Будь-яка інформація про учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав пропозицію. До завершення аукціону переглянути пропозицію можна лише за наявності ID пропозиції та коду доступу, виданого авторизованим електронним майданчиком при створенні пропозиції. Виконати такий запит API зможе лише авторизований електронний майданчик, через який пропозицію було подано.
3.17. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім користувачам Системи після закінчення Аукціону.
3.18. Учасник може анулювати свою пропозицію лише в період прийому пропозицій.
4. Порядок проведення аукціону
4.1. Крок аукціону зазначається у гривнях і вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості Закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості Закупівлі.
4.2 У ході аукціону учасникам надається можливість подавати свої цінові пропозиції відповідно до встановлених правил роботи Системи. Учасник може протягом одного раунду аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.
4.3. Для участі в аукціоні учасник за допомогою інтерфейсу авторизованого електронного майданчика отримує індивідуальне посилання на сторінку аукціону. Авторизований електронний майданчик повинен забезпечити конфіденційність цього посилання, тому що воно є єдиним ідентифікатором учасника.
4.4. Дата та час аукціону призначаються Системою автоматично. Авторизовані електронні майданчики мають право інформувати користувачів Системи про наближення дати старту Аукціону.
Якщо на Закупівлю подано більше однієї пропозиції, Система активує єдиний модуль “Аукціон”.
В Аукціоні можуть брати участь лише учасники, що подали пропозиції. Всі інші користувачі Системи, у тому числі Замовник цієї Закупівлі, мають можливість у режимі онлайн (on-line) спостерігати за ходом Аукціону.
Якщо зареєстрований один учасник, то Система автоматично переходить до процесу “Оцінка”, а Закупівлі присвоює статус “Кваліфікація”.
4.5. Авторизовані електронні майданчики забезпечують доступ зареєстрованих учасників до єдиного модуля “Аукціон”. Для кожного учасника адміністратор створює індивідуальну веб-сторінку. Адміністратор відстежує підключення до веб-сторінки учасників і виводить на них інформацію про кількість підключень та IP-адреси, з яких відбулося підключення до індивідуальної сторінки учасника. Це дає можливість учаснику контролювати відсутність несанкціонованих підключень до його сторінки.
4.6. Для інших користувачів адміністратор створює одну загальну сторінку, на якій немає можливості подати цінову пропозицію.
У момент старту модуля “Аукціон” авторизовані електронні майданчики отримують доступ до веб-сторінки аукціону для забезпечення сервісу доступу учасників до аукціону. На веб-сторінці відображаються:
– номер аукціону;
– предмет Закупівлі;
– “номер учасника в аукціоні”, що забезпечує анонімність участі;
– початкова цінова пропозиція кожного з учасників або початкова приведена ціна, якщо Замовник використовує нецінові критерії оцінки;
– час до початку аукціону та/або ходу учасника.
– Після старту Аукціону Система робить паузу 5 хвилин і оголошує раунд.
4.7. Після закінчення паузи Система автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники в порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни/приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами/приведеними цінами – першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають право зробити ставку на пониження своєї попередньої ставки на суму, не меншу за крок аукціону, визначений Замовником.
Якщо учасник зробив вибір раніше, Система надає йому можливість внести зміни до завершення відведеного часу. Якщо учасник не діяв протягом 2 хвилин, Система приймає попередню ставку і передає хід наступному учаснику.
Якщо всі учасники зробили ставки в раунді, Система робить паузу 2 хвилини і оголошує наступний раунд.
4.8. Аукціон проводиться в 3 раунди за однаковими правилами.
5. Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі
5.1. Замовник у строк, що становить не більше ніж 5 робочих днів з дня закінченняаукціону розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Якщо Замовник має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна, то їхня питома вага сумарно не може перевищувати 30%.
5.2. У разі дискваліфікації учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
– пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
– учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного учасника аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій – поданою раніше, як учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником.
5.3. Якщо пропозиція учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого учасника переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням.
Наступним етапом Закупівлі є підписання договору.
5.4. Договір за результатами проведення Закупівлі підписується між Замовником та переможцем поза Системою згідно чинного законодавства на умовах, що відповідають умовам прийнятої Замовником пропозиції учасника, не раніше ніж через 2 робочих дні та не пізніше 10 робочих днів після оприлюднення рішення про переможця Закупівлі, а у разі скорочення строків закупівлі – не раніше ніж через 2 робочих дні та не пізніше 5 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Договір між Замовником та переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, поданої переможцем в аукціоні.
Договір розміщується в Системі Замовником протягом 2 робочих днів з дня його укладання та перебуває у вільному доступі для перегляду користувачами Системи.
5.5. Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни (скасування) Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
5.6 У разі неукладення договору з вини переможця протягом строку, визначеного у пункті 9.4 Положення, Замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, котрі залишилися, та діє у порядку, передбаченому розділом V даного Положення.
6. Скасування Закупівлі
6.1. Скасувати Закупівлю може виключно Замовник із зазначенням аргументованих підстав прийняття такого рішення.
6.2. Якщо в момент закінчення прийому пропозицій жоден учасник не зареєстрував пропозицію, Система автоматично присвоює Закупівлі статус “Закупівля не відбулася”.
6.3. У разі, якщо всі учасники Закупівлі були дискваліфіковані, Закупівля автоматично переводиться Системою у статус “Закупівля не відбулась”.
7. Оскарження результатів закупівель
7.1 Оскарження результатів закупівлі здійснюється відповідно до діючого законодавства України, а також Регламенту Авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн».
8. Прикінцеві положення
8.1. Положення набирає чинності з дня його прийняття та діє у межах, які не суперечать законодавству України та Регламенту Авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі.Онлайн».
Про створення тендерного комітету
та затвердження Положення
про тендерний комітет
Для організації та проведення процедур закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 №557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу(осіб)», керуючись ст.ст. 25, 26, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
1. Створити тендерний комітет Рахівської міської ради та затвердити його склад (додаток 1).
2. Затвердити Положення про тендерний комітет Рахівської міської ради (додаток 2).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, тарифів і цін.
10-ої сесії 7-го скликання від ______________ №
Склад
тендерного комітету Рахівської міської ради
1. Бочкор Петро Юрійович
перший заступник міського голови – голова тендерного комітету
2. Голомбіца Олеся Олексіївна
заступник міського голови – член тендерного комітету
3. Петрюк Марія Федорівна
головний бухгалтер – член тендерного комітету
4. Сенюк Ірина Павлівна
керуючий справами – член тендерного комітету
5. Слосарчук Н.П.
провідний спеціаліст з правових питань – член тендерного комітету
Додаток №2 до рішення міської ради
П О Л О Ж Е Н Н Я
I. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також права, обов’язки та відповідальність його членів.
1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – службові (посадові) та інші особи міської ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.3. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
2. Засади діяльності тендерного комітету
2.1. Рахівська міська рада для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей поточної діяльності.
Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням міської ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.
2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.
Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами Рахівської міської ради та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається рішення міської ради, та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень міською радою, оформлених відповідно до законодавства.
2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
У разі відсутності голови комітету його обов’язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов’язки голови комітету на період своєї відсутності).
За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.
Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.
2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету,приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
– планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
– здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
– забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
– забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
– забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
– надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
– здійснення інших дій, передбачених Законом.
2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
2.9. Члени комітету мають право:
– брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
– аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
– виносити питання на розгляд комітету;
– прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
– одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
– вносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
– ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та іншихосіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
– здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.10. Члени комітету зобов’язані:
– брати участь у всіх його засіданнях особисто;
– організовувати та проводити процедури закупівель;
– забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
– дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
2.11. Голова комітету:
– організовує роботу комітету;
– приймає рішення щодо проведення засідань комітету;
– визначає дату і місце проведення засідань комітету;
– пропонує порядок денний засідань комітету;
– веде засідання комітету;
– вносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі
– комітету;
– здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
2.12. Секретар комітету забезпечує:
– ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
– оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
– за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
– зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
– дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з
документами;
– розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;
– виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.
2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.
2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.
від ____________року №
Про затвердження списку громадян для
отримання матеріальної допомоги
Розглянувши подані матеріали, враховуючи клопотання депутатів виборчих округів, відповідно до Програми підтримки соціально незахищених верств населення міста у 2016-2017рр. затвердженою рішенням міської ради від 23 грудня 2015 року №19 „Про затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку міста Рахова на 2016-2018 рр.”, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
1.Затвердити список громадян, для надання їм матеріальної допомоги в сумі грн., згідно додатку №1.
2. Затвердити список на виплату допомоги учасникам АТО та членам їх сімей в сумі грн., згідно додатку №2.
від ________________ року №
Про внесення змін до структури,чисельності
виконавчого апарату міської ради та створення
Центру надання адміністративних послуг
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» міська рада
1. Створити Центр адміністративних послуг на базі відділу адміністративних послуг міської ради.
2. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг, додаток № 1.
3. Внести зміни до структури,чисельності виконавчого апарату міської ради, а саме в додаток № 1 до рішення Рахівської міської ради № 9 від 27.011.2015 року та викласти в новій редакції :
– ввести посаду Начальника Центру надання адміністративних послуг;
та викласти додаток № 1 до рішення Рахівської міської ради № 9 від 27. 11.2015 року в новій редакції додаток №2.
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ВІДДІЛ “ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ
ПОСЛУГ РАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ”
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Відділ “Центр надання адміністративних послуг Рахівської міської ради” (далі – ЦНАП) є виконавчим органом Рахівської міської ради, створений рішенням Рахівської міської ради як виконавчий орган, в якому забезпечується надання адміністративних послуг замовникам за принципами “єдиного офісу”, “єдиного вікна” та організаційної єдності.
2. ЦНАП підзвітний і підконтрольний Рахівській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.
3. Метою створення та функціонування ЦНАП є забезпечення поліпшення якості адміністративних послуг, які отримують замовники.
4. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” “Про захист персональних даних”, Указом Президента України від 3 липня 2009 року № 508/509 “Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг”, постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року № 737 “Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг”, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2006 року № 90-р “Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади.
5. Для функціонування ЦНАП сформований перелік учасників ЦНАП – виконавчі органи Рахівської міської ради адміністративні послуги яких будуть надаватися через ЦНАП.
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦНАП
Основними завданнями ЦНАП є:
1) надання адміністративних послуг;
2) надання інформації та загальної консультації щодо діяльності ЦНАП і конкретних адміністративних послуг.
3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ЦНАП
Основними функціями ЦНАП є:
1) організація взаємодії виконавчих органів Рахівської міської ради, її комунальних підприємств, органів державної виконавчої влади та інших учасників ЦНАП на виконання звернень замовників адміністративних послуг;
2) інформування та консультування замовників з питань надання адміністративних послуг;
3) організація роботи з приймання вхідних документів, їх первинної обробки та видачі замовникові вихідного пакету (результату адміністративної послуги);
4) організація обміну вхідними та вихідними пакетами між усіма учасниками ЦНАП, які беруть участь у наданні адміністративних послуг через ЦНАП;
5) здійснення моніторингу і контролю за процедурами і термінами надання адміністративних послуг;
6) інформування замовників про результати надання адміністративних послуг;
7) залучення працівників ЦНАП до вирішення спірних питань, що виникають у процесі здійснення адміністративних процедур, та надання професійної консультаційної допомоги;
8) забезпечення належного утримання і необхідного експлуатаційного обслуговування приміщень і обладнання ЦНАП;
9) забезпечення захисту персональних даних осіб, які звернулися до ЦНАП.
4. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП, ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПЕРСОНАЛУ ЦНАП
1. ЦНАП очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
2. Начальник ЦНАП підзвітний і підконтрольний Рахівській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.
3. Начальник ЦНАП організовує діяльність ЦНАП, забезпечує взаємодію між учасниками ЦНАП відповідно до вимог цього Положення та Регламенту ЦНАП (далі – Регламенту), який затверджується міським головою.
4. Начальник ЦНАП:
1) здійснює керівництво роботою ЦНАП, спрямовуючи її на максимально повне врахування інтересів замовників;
2) координує діяльність учасників ЦНАП, забезпечує взаємодію ЦНАП з ними щодо опрацювання вхідних пакетів та підготовки вихідних пакетів;
3) затверджує опис робочих місць працівників ЦНАП, навантаження на одного працівника, розподіл повноважень між працівниками ЦНАП;
4) організовує забезпечення діяльності ЦНАП;
5) визначає час проведення та зміст інформаційних заходів, організовує роботу із засобами масової інформації;
6) вносить міському голові пропозиції щодо призначення та звільнення з посад спеціалістів ЦНАП;
7) вносить міському голові пропозиції щодо структури, штатного розпису, технічного оснащення, бюджетного забезпечення ЦНАП;
8) вносить міському голові пропозиції щодо покращення умов обслуговування замовників у ЦНАП, зокрема щодо зонування приміщення ЦНАП, забезпечення належного комфорту в зоні очікування, належного облаштування робочих місць працівників ЦНАП тощо;
9) розглядає скарги замовників на діяльність працівників ЦНАП, а також скарги, зауваження та пропозиції щодо діяльності ЦНАП;
10) здійснює контроль за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг;
11) виявляє потреби в підвищенні кваліфікації спеціалістів і працівників ЦНАП, організовує їх навчання;
12) відповідає за матеріально-технічне забезпечення ЦНАП;
13) веде статистику документообігу щодо надання адміністративних послуг та аналізує інформацію і дані щодо цього;
14) реалізує інші функції щодо ЦНАП, надані йому Рахівською міською радою та міським головою.
5. Спеціаліст ЦНАП призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. Повноваження спеціалістів ЦНАП визначаються посадовою інструкцією. Спеціалісти ЦНАП:
1) надають інформацію та загальну консультацію щодо всіх послуг, які надаються у ЦНАП;
2) видають формуляри (бланки) документів, а також надають допомогу при їх заповненні;
3) здійснюють контроль за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг;
4) отримують вихідний пакет документів (адміністративний акт) від учасників ЦНАП;
5) видають замовникам вихідний пакет документів (адміністративний акт).
6. Працівники ЦНАП, які представляють учасників ЦНАП і здійснюють обслуговування замовників у ЦНАП.
Повноваження працівників ЦНАП визначаються описом робочого місця. Працівники ЦНАП:
1) надають фахові консультації замовникам;
3) приймають від замовників вхідні пакети документів,
4) перевіряють наявність всіх необхідних документів та їх відповідність вимогам чинного законодавства;
5) здійснюють реєстрацію вхідних документів, ведуть реєстр, у тому числі електронний;
6) у визначених випадках безпосередньо опрацьовують справу та надають адміністративну послугу (адміністративний акт);
7) передають вихідний пакет адміністратору ЦНАП;
8) виконують інші функції відповідно до законодавства.
7. Працівники ЦНАП мають право:
1) отримувати згідно з інформаційною карткою документи, які необхідні для надання адміністративної послуги та можуть бути отримані без участі фізичної чи юридичної особи від адміністративних органів, у володінні яких перебувають зазначені документи та інформація (а в разі, коли документи містять конфіденційну інформацію, в тому числі персональні дані, – після отримання попередньої згоди фізичної або юридичної особи);
2) погоджувати документи (рішення) в інших адміністративних органах, отримувати їхні висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення фізичної чи юридичної особи, яка звернулася за наданням адміністративної послуги.
5. ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ ПРО СТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ ЦНАП ТА ВИВЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП
1. Для поліпшення поінформованості відбувається періодичне інформування громадськості про створення та функціонування ЦНАП.
2. Інформування громадськості здійснюється з приводу прийнятих щодо ЦНАП рішень Рахівської міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, анонсування та інформування за результатами проведення заходів, підсумків діяльності ЦНАП за звітні періоди роботи тощо.
3. Інформування громадськості про функціонування ЦНАП проводиться шляхом підготовки та публікації матеріалів у засобах масової інформації та на веб-сайті Рахівської міської ради, виготовлення та поширення друкованої продукції, проведення брифінгів та прес-конференцій.
4. З метою визначення очікувань замовників від створення ЦНАП, рівня їх задоволеності якістю наданих послуг та врахування пропозицій замовників у процесі вдосконалення діяльності ЦНАП проводиться вивчення громадської думки.
5. Вивчення громадської думки проводиться шляхом анкетування або опитування громадян (як власними силами, так і з залученням незалежних організацій), розміщення анкет на веб-сайті Рахівської міської ради, в засобах масової інформації, проведення консультацій з громадськістю.
6. Результати проведеного вивчення громадської думки оприлюднюються та враховуються під час прийняття рішень для поліпшення якості адміністративних послуг.
6. ФІНАНСУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП
Фінансування створення і поточної діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок коштів міського бюджет.
7. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЦНАП
1. Зміни та доповнення до цього Положення приймаються Рахівською міською радою.
2. Ліквідація та реорганізація ЦНАП проводиться Рахівською міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством.
Про затвердження переліку видів
оплачуваних громадських робіт на 2016 рік
У відповідності до статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року №175, керуючись статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні ”, міська рада
1. Визначити види громадських робіт, які відповідають критеріям, встановленим ч.3 ст.31 Закону України «Про зайнятість населення», згідно додатку.
2. Головному бухгалтеру Рахівської міської ради, проінформувати територіальний орган про прийняте рішення і обсяги коштів, виділених для фінансування організації громадських робіт.
видів оплачуваних громадських робіт, які мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам громади та району і сприяють їх соціальному розвитку
1.Благоустрій та озеленення населених пунктів, об’єктів соціальної сфери, кладовищ, зон відпочинку і туризму, культових споруд, придорожніх смуг.
2.Роботи з ремонту мереж водопостачання та водовідведення, вулично-дорожньої мережі на території населеного пункту.
3.Виконання робіт з відновлення та благоустрою природних джерел і водоймищ, криниць, русел річок, укріплення дамб, мостових споруд.
4.Роботи з утримання в належному стані придорожніх смуг автомобільних доріг загальнодержавного користування.
5.Прибирання службових приміщень.
6.Ремонт місцевих ґрунтових доріг (підсипка річковим гравієм), очистка кюветів, узбіч доріг.
7.Впорядкування місць меморіального поховання, які мають офіційний статус.
8.Попередження повені і паводків у районі та ліквідації їх наслідків, а саме:
8.1.Очистка русел річок, потічків.
8.2. Розчистка від дерев та кущів островів на річках.
8.3.Розчистка берегів річок, мостів.
8.4.Очистка та ремонт доріг, автошляхів.
8.5.Очистка кюветів доріг і прокладка нових стічних канав.
8.6.Відбудова мостів, містків.
8.7.Ремонтні роботи по усуненню пошкоджень центрального водозабору та очистка каналізацій.
8.8.Очистка від паводкового сміття скверів, кладовищ, територій громадського користування.
8.9.Захоронення загиблих тварин.
8.10.Очистка від паводкового сміття дворів згідно санітарних вимог.
8.11.Вантажно-розвантажувальні роботи з вивозу після паводкового сміття.
8.12.Упорядкування смітників.
Попередня
У Рахові освятили пам’ятник Герою Небесної Сотні Петру Гаджі (ФОТО)
Наступна
Як уберегтись від блискавок?