• Для людей із порушеннями зору
  • A-
    A+
Рішення міської ради № 653 від 08 травня 2014 року м. Рахів Про затвердження звіту Про виконання міського бюджету за 2013 рік
опубліковано: 08.05.2014р. о 16:35, автор: Рахівська міська рада

Рахівська міська рада

п’ятдесят шоста сесія  міської ради

шостого скликання

Р І Ш Е Н Н Я

від 08 травня 2014  року  №653

м. Рахів

 

Про затвердження звіту

Про виконання  міського

бюджету за 2013 рік

 

У відповідності до п. 23,ст. 26, ст. 61 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, частини  4 ст. 80 Бюджетного кодексу України, міська рада

в и р і ш и л а :

 

          1.  Затвердити  загальний обсяг доходів міського бюджету за  2013рік в сумі 10484068 грн.:

– доходи загального фонду  в сумі  8208783 грн.  в тому числі дотації 2050525грн. та     субвенції з районного бюджету – 545820 грн. (додаток №1);

– доходи спеціального фонду в сумі 2593507 грн.  тому числі субвенція 548989грн. (додаток №2);

2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету за  2013 рік в сумі   9734061 грн.:

– видатки загального  фонду  міського  бюджету  в сумі  7998371 грн. (додаток №3);

– видатки спеціального фонду міського бюджету в сумі  1735690 грн. (додаток №4).

 

 

 

Міський голова                                                               Я.В.Думин

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО ЗВІТУ ПРО  ВИКОНАННЯ

МІСЬКОГО  БЮДЖЕТУ ЗА  2013 РІК

 

Бюджет міста на  2013 рік розроблено на основі  податкового законодавства, відповідно до норм чинного Податкового і  Бюджетного Кодексів України, в яких чітко окреслено перелік прав і обов’язків різних гілок влади щодо бюджету, Закону України “Про Державний бюджет України на 2013 рік”,  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення сесії районної ради від 26.12.2012р. “Про районний бюджет на 2013 рік” та інших законодавчих актів щодо сплати окремих платежів, податків і зборів та програми соціально-економічного розвитку.

Бюджет міста складається з двох частин – загального та спеціального фонду.

 

Дохідна частина  міського  бюджету.

Уточнений план доходів загального фонду міського бюджету складає 8 208,1  тис. грн., в тому числі доходи, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів складають 4227,6 тис. грн., та дотація вирівнювання, що одержується з районних бюджетів-1234,5 тис грн. План по доходам, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів виконаний на 4036,2 тис. грн. – 95,47% ( сума невиконання становить 191,5 тис. грн.) Невиконання показників характеризується як по податку на доходи з фізичних осіб, так і по державному миту.

Обсяг доходів, що не що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів в порівнянні з минулим роком зріс на 9% (165,1грн.) та склав 1576,3 тис. грн. Найбільшу частину надходжень становлять плата за землю, яка  зросла на 208 тис. грн. (19%) в порівнянні з минулим роком та становить 1319,9 тис. грн. Місцеві податки та збори зменшилися в порівнянні з минулим роком на 27,3 тис. грн.

Обсяг доходів спеціального фонду міського бюджету складає 2640,6 тис. грн. в тому числі субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах -399,660 тис грн. та іншої субвенції -150,0 тис. грн, виділеної рішенням сесії районної ради для проведення робіт по природоохоронним заходам.  Питома вага планових показників спеціального фонду становлять надходження бюджету розвитку : єдиний податок та продаж земельних ділянок 1600 тис. грн. План надходжень по бюджету розвитку за 2013 рік виконано на 99,9%грн.

До власних надходжень  міського бюджету надійшло: батьківської плати за утримання дітей в дошкільних закладах освіти 297 тис.  грн., плати  та  за оренду майна бюджетних установ – 7,8 тис. грн., для оплати громадських робіт від районного центру зайнятості  – 4,9 тис. грн., та по договору концесії – 8,5тис.грн.

 

 

Видаткова частина

 

Формування видаткової частини міського бюджету на 2013рік здійснювалось в умовах обмеженого фінансового ресурсу з врахуванням необхідності жорсткої економії бюджетних коштів та з врахуванням нових розмірів мінімальної заробітної плати ( з січня -1147 грн., з грудня -1218 грн.).

Уточнений  обсяг видатків бюджету міста   передбачено в сумі 11 161,9тис.  грн., в тому числі загального фонду  8250,9 тис.  грн. та спеціального фонду – 3170,9 тис. грн. Джерела уточнень загального та спеціального фонду складає залишок на початку року, дотація по загальному фонду в сумі 380,0 тис.грн. , яка була спрямована по житлово-комунальне господарство,  додаткова дотація з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів – 427,056тис. грн., яка була спрямована на оплату праці та та  інша субвенція  :

по загальному фонду – 290,0тис. грн. (спрямована на заробітну плату та нарахування)

по спеціальному фонду в сумі 150,0тис.грн. ( спрямована на природоохоронні заходи.

Питома вага видатків міського бюджету становлять видатки в галузі освіти – 59%. На фінансування дошкільної освіти бюджетом на 2013 рік передбачено 6389,5 тис. грн.: 6052,7 тис. грн. коштів загального фонду та 336,9 тис. грн- спеціального фонду). З них профінансовано – 6279,8 тис. грн. в тому числі :

– на оплату енергоносіїв в сумі 1057 тис. грн.,

-на продукти харчування – 678,8 тис. грн. (400,0 тис. грн. – коштів загального фонду та 278,8 тис. грн. – кошти спеціального фонду).

–        видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали суму 4483,8 тис. грн. ( основні виплати – 3802,8 тис. грн.,  відпустки  124 працюючим – 438,8 тис. грн., та матеріальна допомога на оздоровлення 116  працівникам – 242,2 тис. грн.)

–        інші видатки – 60,2 тис. грн. ( 30 тис. грн. –оплата заборгованості за минулий рік за меблі для ДНЗ №1, оплата за гоп. товари та миючі – 12,1 грн. та ін. )

Заборгованість по дошкільним закладам станом на 01.01.13 р. становить 74,7 тис. грн. в переважній більшості це видатки за миючі,  госптовари та новорічні подарунки  та видатки за курси підвищення кваліфікації.

Видатки  на органи місцевого самоврядування складають 694,8 тис. грн. З них профінансовано 670,3 тис. грн.:

на оплату енергоносіїв -49,5 тис. грн.,

на заробітну плату з нарахуваннями – 589,1 тис. грн.. (498,6 основних виплат, відпускні  15 працюючим – 45,2 тис. грн. та матеріальна допомога на оздоровлення -50,3 тис. грн.)

Видатки, що фінансуються з  доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів передбачають фінансування згідно окремих програм, в т.ч. :

– „Програма підтримки соціально незахищених верств населення” міста у 2013 році в сумі 30 тис. грн. Вона  включає в себе надання матеріальної допомоги соціально незахищеним  категоріям населення міста, які опинилися  в скрутному матеріальному становищі та становить суму 18,1 виплата похоронних родичам непрацюючих громадян міста у розмірі 500грн.  та за минули й рік склала суму 10,5-тис. грн..

– на „Програму розвитку культури в місті „ на 2013 рік при формуванні бюджету було затверджено  50тис. грн., метою якої є проведення культурно-мистецьких заходів, організація  і проведення заходів, приурочених до державних та місцевих знаменних   дат. За минулий рік використано 3 тис.грн.  ;

– при формуванні бюджету на 2013 рік на „Програму підтримки органів місцевого самоврядування” затверджено суму 70 тис.грн., яка передбачає зміцнення матеріально-технічної бази органу місцевого самоврядування, проведення оплачуваних громадських робіт за рахунок коштів міського бюджету, оплата заборгованості по проведеній нормативно – грошової оцінки земель,  та інше. Та протягом року шляхом перерозподілу видатків на забезпечення потреби по заробітній платі було уточнено план на суму 56,2 тис. грн., з яких профінансовано 51,4 грн. ( на громадські роботи – 4,8 тис. грн., заборгованість по нормативно – грошову оцінці земель -39,4 тис. грн., на дрова почесним громадянам – 5,6 тис. грн.);

–  уточнений план видатків на благоустрій міста  в 2013 році склав суму 443,2 тис. грн., який включає видатки на прибирання території міста , видатки на розчищення канав та видаленню рідких відходів , видатки на озеленення міста , видатки на утримання вуличного освітлення , та на саме вуличне освітлення. Видатки по благоустрою за 2013 рік складають 425,5 тис.грн.;

на дотацію житлово-комунальному господарству  в 2013 році було спрямовано кошти в сумі 964 тис.грн.:

на фінансову допомогу МКП „ Рахівкомунсервіс ” – 430 тис. грн. для погашення заборгованості по заробітній платі та КП Рахівтепло  – 75 тис. грн. для погашення зобов’язань перед „Закарпаттяобленерго”;

погашення різниці в цінах за теплопостачання для населення міста -360,8 тис. грн., з яких оплачено – 247,0  тис. грн.

оплати заборгованості по мировим угодам перед ДПІ 98,2 тис.грн.

Уточнений план видатків спеціального фонду в міському бюджеті передбачено в сумі 3171 тис. грн. в тому числі на дошкільні заклади освіти 346,8 тис. грн. з них на оплату продуктів харчування 298,9 тис. грн. на оплата заборгованості за меблі для ДНЗ №1 30,0 тис. грн.,  та утримання  автомобільних доріг в сумі 527,4 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету -399,660 тис. грн. на видатки розвитку – 2115,8тис. грн

Заборгованість загального фонду становить 106 тис. грн. З них: -24,9 тис. грн. заборгованість минулого року, 55,8 тис. грн. – прострочена заборгованість поточного року та 35,3 тис. грн.- термін якої менше  місяця. Заборгованість по захищеним видаткам загального та спеціального  фонду на 01.01.2014 року відсутня.

Заборгованість спеціального фонду міського бюджету, становить суму 138,2 тис. грн ( за виготовлення генерального плану – 30,0 тис. грн., по реконструкції мережі вуличного освітлення-1,2 тис. грн. по капітальному ремонту вул. Привокзальна  – 19,2 тис. грн., капітальний ремонт вул. Вербник – 83 тис. грн., та Рухівському ДЕД ДП Закарпатооблавтодор  за розчистку доріг – 4,8 тис. грн.).

 

 

 

Головний бухгалтер                                                                            В.В.Тушер