Перейти до основної сторінки
Рахівська міська рада
п’ятдесят шоста сесія міської ради
шостого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 08 травня 2014 року №653
м. Рахів
Про затвердження звіту
Про виконання міського
бюджету за 2013 рік
У відповідності до п. 23,ст. 26, ст. 61 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, частини 4 ст. 80 Бюджетного кодексу України, міська рада
в и р і ш и л а :
1. Затвердити загальний обсяг доходів міського бюджету за 2013рік в сумі 10484068 грн.:
– доходи загального фонду в сумі 8208783 грн. в тому числі дотації 2050525грн. та субвенції з районного бюджету – 545820 грн. (додаток №1);
– доходи спеціального фонду в сумі 2593507 грн. тому числі субвенція 548989грн. (додаток №2);
2. Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету за 2013 рік в сумі 9734061 грн.:
– видатки загального фонду міського бюджету в сумі 7998371 грн. (додаток №3);
– видатки спеціального фонду міського бюджету в сумі 1735690 грн. (додаток №4).
Міський голова Я.В.Думин
Бюджет міста на 2013 рік розроблено на основі податкового законодавства, відповідно до норм чинного Податкового і Бюджетного Кодексів України, в яких чітко окреслено перелік прав і обов’язків різних гілок влади щодо бюджету, Закону України “Про Державний бюджет України на 2013 рік”, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення сесії районної ради від 26.12.2012р. “Про районний бюджет на 2013 рік” та інших законодавчих актів щодо сплати окремих платежів, податків і зборів та програми соціально-економічного розвитку.
Бюджет міста складається з двох частин – загального та спеціального фонду.
Дохідна частина міського бюджету.
Уточнений план доходів загального фонду міського бюджету складає 8 208,1 тис. грн., в тому числі доходи, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів складають 4227,6 тис. грн., та дотація вирівнювання, що одержується з районних бюджетів-1234,5 тис грн. План по доходам, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів виконаний на 4036,2 тис. грн. – 95,47% ( сума невиконання становить 191,5 тис. грн.) Невиконання показників характеризується як по податку на доходи з фізичних осіб, так і по державному миту.
Обсяг доходів, що не що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів в порівнянні з минулим роком зріс на 9% (165,1грн.) та склав 1576,3 тис. грн. Найбільшу частину надходжень становлять плата за землю, яка зросла на 208 тис. грн. (19%) в порівнянні з минулим роком та становить 1319,9 тис. грн. Місцеві податки та збори зменшилися в порівнянні з минулим роком на 27,3 тис. грн.
Обсяг доходів спеціального фонду міського бюджету складає 2640,6 тис. грн. в тому числі субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах -399,660 тис грн. та іншої субвенції -150,0 тис. грн, виділеної рішенням сесії районної ради для проведення робіт по природоохоронним заходам. Питома вага планових показників спеціального фонду становлять надходження бюджету розвитку : єдиний податок та продаж земельних ділянок 1600 тис. грн. План надходжень по бюджету розвитку за 2013 рік виконано на 99,9%грн.
До власних надходжень міського бюджету надійшло: батьківської плати за утримання дітей в дошкільних закладах освіти 297 тис. грн., плати та за оренду майна бюджетних установ – 7,8 тис. грн., для оплати громадських робіт від районного центру зайнятості – 4,9 тис. грн., та по договору концесії – 8,5тис.грн.
Видаткова частина
Формування видаткової частини міського бюджету на 2013рік здійснювалось в умовах обмеженого фінансового ресурсу з врахуванням необхідності жорсткої економії бюджетних коштів та з врахуванням нових розмірів мінімальної заробітної плати ( з січня -1147 грн., з грудня -1218 грн.).
Уточнений обсяг видатків бюджету міста передбачено в сумі 11 161,9тис. грн., в тому числі загального фонду 8250,9 тис. грн. та спеціального фонду – 3170,9 тис. грн. Джерела уточнень загального та спеціального фонду складає залишок на початку року, дотація по загальному фонду в сумі 380,0 тис.грн. , яка була спрямована по житлово-комунальне господарство, додаткова дотація з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів – 427,056тис. грн., яка була спрямована на оплату праці та та інша субвенція :
по загальному фонду – 290,0тис. грн. (спрямована на заробітну плату та нарахування)
по спеціальному фонду в сумі 150,0тис.грн. ( спрямована на природоохоронні заходи.
Питома вага видатків міського бюджету становлять видатки в галузі освіти – 59%. На фінансування дошкільної освіти бюджетом на 2013 рік передбачено 6389,5 тис. грн.: 6052,7 тис. грн. коштів загального фонду та 336,9 тис. грн- спеціального фонду). З них профінансовано – 6279,8 тис. грн. в тому числі :
– на оплату енергоносіїв в сумі 1057 тис. грн.,
-на продукти харчування – 678,8 тис. грн. (400,0 тис. грн. – коштів загального фонду та 278,8 тис. грн. – кошти спеціального фонду).
– видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали суму 4483,8 тис. грн. ( основні виплати – 3802,8 тис. грн., відпустки 124 працюючим – 438,8 тис. грн., та матеріальна допомога на оздоровлення 116 працівникам – 242,2 тис. грн.)
– інші видатки – 60,2 тис. грн. ( 30 тис. грн. –оплата заборгованості за минулий рік за меблі для ДНЗ №1, оплата за гоп. товари та миючі – 12,1 грн. та ін. )
Заборгованість по дошкільним закладам станом на 01.01.13 р. становить 74,7 тис. грн. в переважній більшості це видатки за миючі, госптовари та новорічні подарунки та видатки за курси підвищення кваліфікації.
Видатки на органи місцевого самоврядування складають 694,8 тис. грн. З них профінансовано 670,3 тис. грн.:
на оплату енергоносіїв -49,5 тис. грн.,
на заробітну плату з нарахуваннями – 589,1 тис. грн.. (498,6 основних виплат, відпускні 15 працюючим – 45,2 тис. грн. та матеріальна допомога на оздоровлення -50,3 тис. грн.)
Видатки, що фінансуються з доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів передбачають фінансування згідно окремих програм, в т.ч. :
– „Програма підтримки соціально незахищених верств населення” міста у 2013 році в сумі 30 тис. грн. Вона включає в себе надання матеріальної допомоги соціально незахищеним категоріям населення міста, які опинилися в скрутному матеріальному становищі та становить суму 18,1 виплата похоронних родичам непрацюючих громадян міста у розмірі 500грн. та за минули й рік склала суму 10,5-тис. грн..
– на „Програму розвитку культури в місті „ на 2013 рік при формуванні бюджету було затверджено 50тис. грн., метою якої є проведення культурно-мистецьких заходів, організація і проведення заходів, приурочених до державних та місцевих знаменних дат. За минулий рік використано 3 тис.грн. ;
– при формуванні бюджету на 2013 рік на „Програму підтримки органів місцевого самоврядування” затверджено суму 70 тис.грн., яка передбачає зміцнення матеріально-технічної бази органу місцевого самоврядування, проведення оплачуваних громадських робіт за рахунок коштів міського бюджету, оплата заборгованості по проведеній нормативно – грошової оцінки земель, та інше. Та протягом року шляхом перерозподілу видатків на забезпечення потреби по заробітній платі було уточнено план на суму 56,2 тис. грн., з яких профінансовано 51,4 грн. ( на громадські роботи – 4,8 тис. грн., заборгованість по нормативно – грошову оцінці земель -39,4 тис. грн., на дрова почесним громадянам – 5,6 тис. грн.);
– уточнений план видатків на благоустрій міста в 2013 році склав суму 443,2 тис. грн., який включає видатки на прибирання території міста , видатки на розчищення канав та видаленню рідких відходів , видатки на озеленення міста , видатки на утримання вуличного освітлення , та на саме вуличне освітлення. Видатки по благоустрою за 2013 рік складають 425,5 тис.грн.;
на дотацію житлово-комунальному господарству в 2013 році було спрямовано кошти в сумі 964 тис.грн.:
на фінансову допомогу МКП „ Рахівкомунсервіс ” – 430 тис. грн. для погашення заборгованості по заробітній платі та КП Рахівтепло – 75 тис. грн. для погашення зобов’язань перед „Закарпаттяобленерго”;
погашення різниці в цінах за теплопостачання для населення міста -360,8 тис. грн., з яких оплачено – 247,0 тис. грн.
оплати заборгованості по мировим угодам перед ДПІ 98,2 тис.грн.
Уточнений план видатків спеціального фонду в міському бюджеті передбачено в сумі 3171 тис. грн. в тому числі на дошкільні заклади освіти 346,8 тис. грн. з них на оплату продуктів харчування 298,9 тис. грн. на оплата заборгованості за меблі для ДНЗ №1 30,0 тис. грн., та утримання автомобільних доріг в сумі 527,4 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенції з державного бюджету -399,660 тис. грн. на видатки розвитку – 2115,8тис. грн
Заборгованість загального фонду становить 106 тис. грн. З них: -24,9 тис. грн. заборгованість минулого року, 55,8 тис. грн. – прострочена заборгованість поточного року та 35,3 тис. грн.- термін якої менше місяця. Заборгованість по захищеним видаткам загального та спеціального фонду на 01.01.2014 року відсутня.
Заборгованість спеціального фонду міського бюджету, становить суму 138,2 тис. грн ( за виготовлення генерального плану – 30,0 тис. грн., по реконструкції мережі вуличного освітлення-1,2 тис. грн. по капітальному ремонту вул. Привокзальна – 19,2 тис. грн., капітальний ремонт вул. Вербник – 83 тис. грн., та Рухівському ДЕД ДП Закарпатооблавтодор за розчистку доріг – 4,8 тис. грн.).
Головний бухгалтер В.В.Тушер
Попередня
Рішення міської ради № 654 від 08 травня 2014 року м. Рахів Про внесення змін до рішення міської ради 6-го скликання від 14 лютого 2014 року №630 „Про міський бюджет на 2014 рік”
Наступна
Рішення міської ради № 652 від 08 травня 2014 року м. Рахів Про обрання секретаря міської ради та виконкому