Перейти до основної сторінки
Відомості про трудову діяльність в електронній формі може подати як страхувальник за працівників, так і сам працівник через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України:
• у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування;
• в оцифрованому вигляді — шляхом створення запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.
Скановані копії мають бути в кольоровому форматі з оригіналів документів та містити всі сторінки трудової книжки у хронологічному порядку та поля відповідних документів.
Подаються такі відомості з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису страхувальника або працівника, який надає таку інформацію.
Попередня
У Міністерстві охорони здоров’я функціонують 3 гарячі лінії, де громадяни можуть отримати інформацію з актуальних питань.
Наступна
Провели майстер – клас з хореографії (ФОТО)