ОФІС РЕФОРМ АДМІНПОСЛУГ ІНФОРМУЄ


 


Як зазначається на офіційній сторінці Офісу реформ адмінпослуг,  100% публічних послуг онлайн, спрощений процес отримання адмінпослуг та розвинута мережа ЦНАП ― усе це не просто мрії, а реальні напрямки роботи Міністерство цифрової трансформації України.

Сьогодні на конференції ULEAD з Європою / ULEAD with Europe обговорили стратегію розвитку надання адмінпослуг.

Що планує Мінцифра?

⚫️ Перевести усі публічні послуги на портал “Дія”

⚫️ Об’єднати послуги за життєвими подіями так, як “є-Малятко”

⚫️ Завдяки автоматизації обміну даних скоротити кількість документів до подачі та час отримання послуг для громадян

⚫️ Запровадити принцип єдиного вікна, щоб кожен ЦНАП зміг надавати 300 адмінпослуг та 100 публічних послуг

⚫️ Заповнити реєстр адміністративних послуг і навчити представників влади користуватись ним

⚫️ До кінця року забезпечити функціонування 1407 точок доступу адміністративних послуг

⚫️ Реалізувати програму “Центр Дії”, а саме навчити адміністраторів користуватись Порталом Дія і надавати послуги через нього

⚫️ Забезпечити цікаву та круту навчальну програму для ЦНАП на порталі Дія

⚫️ Підключити усі ЦНАП до онлайн-системи моніторингу

ЦНАП стануть головними помічниками в користуванні Порталом Дія для громадян.

Share