ОФІС РЕФОРМ АДМІНПОСЛУГ ІНФОРМУЄ

Як зазначається на офіційній сторінці Офісу реформ адмінпослуг, 100% публічних послуг онлайн, спрощений процес отримання адмінпослуг та розвинута мережа ЦНАП ― усе це не просто мрії, а реальні напрямки роботи Міністерство цифрової трансформації України.
Сьогодні на конференції ULEAD з Європою / ULEAD with Europe обговорили стратегію розвитку надання адмінпослуг.
Що планує Мінцифра?
⚫️ Перевести усі публічні послуги на портал “Дія”
⚫️ Об’єднати послуги за життєвими подіями так, як “є-Малятко”
⚫️ Завдяки автоматизації обміну даних скоротити кількість документів до подачі та час отримання послуг для громадян
⚫️ Запровадити принцип єдиного вікна, щоб кожен ЦНАП зміг надавати 300 адмінпослуг та 100 публічних послуг
⚫️ Заповнити реєстр адміністративних послуг і навчити представників влади користуватись ним
⚫️ До кінця року забезпечити функціонування 1407 точок доступу адміністративних послуг
⚫️ Реалізувати програму “Центр Дії”, а саме навчити адміністраторів користуватись Порталом Дія і надавати послуги через нього
⚫️ Забезпечити цікаву та круту навчальну програму для ЦНАП на порталі Дія
⚫️ Підключити усі ЦНАП до онлайн-системи моніторингу
ЦНАП стануть головними помічниками в користуванні Порталом Дія для громадян.