Перейти до основної сторінки
Уперше Рахівська ЗОШ № 3 бере участь у ІІ Інженерному тижні, який стартував 25 і тривав до 29 січня 2021 р. У рамках цього проекту учні виконували серії інженерних завдань та змагань – «викликів». Під час роботи над ними емоції просто зашкалювали.
Інженерний тиждень — проєкт для учнів молодших, середніх та старших класів, покликаний зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Тема проєкту цьогоріч – Problem solving (розв’язання задач). Він не має на меті глибоке занурення учнів у конкретну тему або проблему, а продемонструвати, як з ідей народжуються рішення, а з мрій — винаходи. Цікавість — це те, що хочеться в одних учнів пробудити, а іншим допомогти хоч трохи її задовольнити. Цього року в Інженерному тижні рекомендовано участь для учнів з особливими освітніми потребами, щоб допомогти залучити їх до мейкерства та проведення досліджень, адже участь у STEM-проєктах насамперед стимулює розвиток мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без винятку, а також сприяє соціалізації одних та розвитку навичок емпатії в інших.
Учні Рахівської ЗОШ № 3 під керівництвом вчителя інформатики Брани Валентини Василівни активно виконували завдання, які були запропоновані організаторами проєкту. Вони дізналися, що за допомогою речей, якими вони користуються в повсякденному житті, можна досягти таких несподіваних інженерних рішень. Учителька, спостерігаючи захоплення учнів під час процесу, продовжуватиме брати участь у STEM-проєктах і залучати школярів різних вікових категорій.
В.о. заступника директора Рахівської ЗОШ І-ІІІ ст. з навчально виховної роботи Тимчак О. Ю.
Попередня
Ольга Ворохта та Наталія Ворохта – таланти Рахівської міської територіальної громади
Наступна
Щирі співчуття з приводу непоправної втрати