Перейти до основної сторінки
Кабміні затвердив нові правила реєстрації місця проживання, згідно з якими реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради або сільським головою, якщо виконавчий орган сільради не створений.Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.
Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або його представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання.
Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.
Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:
1) заяву; 2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання; 3) квитанцію про сплату адміністративного збору; 4) документи, що підтверджують:
– Право на проживання в житлі (наприклад, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення в житлове приміщення і таке інше); – Право на перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, установі соціального обслуговування та соціального захисту особи – довідка про прийняття на обслуговування в установі, закладі (для осіб, які перебувають на обліку в цих установах або установах); – Проходження служби у військовій частині , адреса якої вказується при реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім строковиків);
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (в разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно зі зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
У разі подання заяви представником особи додатково надаються:
– Документ, що посвідчує особу представника; – Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).
Забороняється вимагати для реєстрації місця проживання особи інші документи.
Також в постанові йдеться, що передача інформації про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб з реєстрів територіальних громад до Єдиного державного демографічний реєстр здійснюється після введення в експлуатацію відповідних програмних засобів.
На період до 1 січня 2017 року інформацію від виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, їх посадових осіб, сільських голів, які здійснюють реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування в Єдиний державний демографічний реєстр може передаватися в паперовому та електронному вигляді.
Попередня
XXIII Міжнародний Гуцульський фестиваль
Наступна
Пластикові ID-картки отримали 59 мешканців району