Перейти до основної сторінки
Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», рішення Рахівської міської ради 16 сесії восьмого скликання від 21 жовтня 2021 року № 289 «Про внесення змін до організаційної структури, чисельності виконавчого апарату Рахівської міської ради», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 (із змінами), Положення про комісію з проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування затвердженого розпорядженням міського голови 24 грудня 2019 року № 245, Положення про уповноважену особу, затвердженого розпорядженням міського голови від 10.04.2020 № 72 (зі змінами), Рахівська міська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи органу місцевого самоврядування – головного спеціаліста (уповноваженої особи) фінансово-господарського відділу Рахівської міської ради.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Рахівської міської ради такі документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– згоду на збір та обробку персональних даних;
– копії документів про освіту(диплом та додаток), підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками);
– дві фотографії розміром 4 х 6 см ;
– копію паспорта та реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– документ, що засвідчує вільне володіння державною мовою ( документ про повну загальну середню освіту, за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови);
– копію трудової книжки;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– копію документів, що посвідчують наявність пільг (за наявності);
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надаються секретарем конкурсної комісії – Череміською Наталією Павлівною.
Термін та адреса прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу в районному виданні «Зоря Рахівщини», до 06.12.2021, з 08:00 до 17:00 в робочі дні за адресою: 90600, Закарпатська область, Рахівський район, м. Рахів, вул. Миру, 34 або на офіційну електронну адресу Рахівської міської ради: rada@rakhiv-mr.org.
Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.
Основні вимоги
до кандидата на заміщення вакантної посади
посадової особи місцевого самоврядування –
головного спеціаліста (уповноваженої особи) фінансово-господарського відділу
Рахівської міської ради
Наявність громадянства України.
Перелік питань на перевірку та оцінку знань
І. Питання на перевірку знання Конституції України
ІI. Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
ІІІ. Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»
Попередня
ОГОЛОШЕННЯ
Наступна
Повідомлення про оголошення конкурсу